Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
De zomer is officieel voorbij jongens, de herfst is begonnen! Wat een feest, wat een feest
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zeker feest! Nu alleen die regen nog weg en het is perfect. Edit: Ohwja en in het weekend! Anders zit ik met school of werk.
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
wat is t stil hier joh, zeker geen wind!? misschien eens leuk om wat oude herinneringen op te halen bekende kop daar... zou zweren dat die rechter familie is iemand al plannen voor morgenavond?
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Ag voor beginners is het aankomende dagen weer net te veel van het goede. Van mij mag het ook wel wat minder aub!
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Ag voor beginners is het aankomende dagen weer net te veel van het goede. Van mij mag het ook wel wat minder aub! Als beginner ben ik het daar mee eens, hoewel het morgen in de ochtend nog wel ok lijkt. Maar dinsdag sta ik aan de kant met mijn camera om die "die hards" vast te leggen die wel gaan. Windstoten van 44 knopen w000t.
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Ag voor beginners is het aankomende dagen weer net te veel van het goede. Van mij mag het ook wel wat minder aub! Als beginner ben ik het daar mee eens, hoewel het morgen in de ochtend nog wel ok lijkt. Maar dinsdag sta ik aan de kant met mijn camera om die "die hards" vast te leggen die wel gaan. Windstoten van 44 knopen w000t. Overdag ben ik jammer genoeg aan het werk.. Dus ben ik aangwezen op de avonden en aangezien het komende dagen weer helemaal los gaat ben ik weer genoodzaakt te wachten op wat minder. Maar voor dw pro's have fun!!
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Welke pro's dan dinsdag kiten en waar? Ik wil foto's maken. Laat het even weten en dan probeer ik wat te roggelen met mijn werk zodat ik effe paar dikke shots kan maken
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Lastig dagje dinsdag, geven ZZW op en dan hou je weinig spots over hier in Zuid-Holland. Hopelijk valt het mee en word het gewoon ZW, dan word t dik knallen in Kijkduin!
Vanavond ook al dikke wind trouwens!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag, nog iemand? Wat is het toch stil hier op de fora nu de vakantie is afgelopen en het waait
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Ag voor beginners is het aankomende dagen weer net te veel van het goede. Van mij mag het ook wel wat minder aub! Als beginner ben ik het daar mee eens, hoewel het morgen in de ochtend nog wel ok lijkt. Maar dinsdag sta ik aan de kant met mijn camera om die "die hards" vast te leggen die wel gaan. Windstoten van 44 knopen w000t. Overdag ben ik jammer genoeg aan het werk.. Dus ben ik aangwezen op de avonden en aangezien het komende dagen weer helemaal los gaat ben ik weer genoodzaakt te wachten op wat minder. Maar voor dw pro's have fun!! Leef met je mee Nanou. Zelfde probleem hier . Woensdagavond, donderdagavond en/of vrijdagavond misschien nog wel kans om te gaan. Hoef je niet lang te wachten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jjjjiiiihhhhaaaawww ik heb er zin in voor morgen!!!! Zit nu al in de start blokken.... Daar is niets van te merken, je bent niet online, je mobiel staat uit? Nu schijnt het zonnetje....
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ag voor beginners is het aankomende dagen weer net te veel van het goede. Van mij mag het ook wel wat minder aub! Als beginner ben ik het daar mee eens, hoewel het morgen in de ochtend nog wel ok lijkt. Maar dinsdag sta ik aan de kant met mijn camera om die "die hards" vast te leggen die wel gaan. Windstoten van 44 knopen w000t. Overdag ben ik jammer genoeg aan het werk.. Dus ben ik aangwezen op de avonden en aangezien het komende dagen weer helemaal los gaat ben ik weer genoodzaakt te wachten op wat minder. Maar voor dw pro's have fun!! Leef met je mee Nanou. Zelfde probleem hier . Woensdagavond, donderdagavond en/of vrijdagavond misschien nog wel kans om te gaan. Hoef je niet lang te wachten. Jullie tijd komt nog wel, helaas is het dit jaar bijna elke keer 6bft+ of windstil en dat is ook vrij uitzonderlijk te noemen. @Michiel, Ik ga vanmiddag bij kijken bij de duinen.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zucht zit nu op mijn werk te kijken naar de bomen die bewegen. Morgen kan ik wel maar dan vind ik het net iets teveel van het goede. Ik heb mijn grens bij 37 knopen liggen. Daarna vind ik het niet meer fijn om met een 7 meter op het water te staan. En ik heb (nog) geen kleinere
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga vanmiddag bij kijken bij de duinen.
Ik ga zo maar op de pof kijken, rustig is het daar toch niet meer Moet op tijd terug zijn dus kan niet te laat gaan. Met 18 tot 26kn al (10:30u), op zich genoeg voor een 7m al. En de wind gaat alleen maar toenemen...
|
|
|
Ed.
|
Jaja het 7tje ligt al klaar, @Evan hoe laat ga je? ik ben er om 2u
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jaja het 7tje ligt al klaar, @Evan hoe laat ga je? ik ben er om 2u
Ben al aan het inpakken, 12u daar.Zie een flinke storing aankomen, recht op de ZM af. Wacht toch maar ff. De rest van de week kan ik nl. ook wel gaatjes om te kiten vinden
|
|
|
Evan
Administrator
|
13u daar denk ik, als ik alles op tijd geregeld krijg hier. Depowerkoordjes zijn klaar hoor ed
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
13u daar denk ik, als ik alles op tijd geregeld krijg hier. Depowerkoordjes zijn klaar hoor ed Dan is de bui net weg volgens 2 uur vooruit voorspelling...
|
|
|
jesse.
|
@Michiel niet lullen, douw nou eens een peper in je reet en kom ffies lekker knallen op de zandmoter! Lang niet gezien man.
2u daar volgens de planning? Ed HS of Centraal?
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Zou het te doen zijn met een 8? Ben geen echte beginner en kan hoogte lopen en kleine sprongen maken. Heb advies nodig. Vaar met een Cabrinhna en boord 133 cm maar kan ook een iets smaller boord meenemen. Wie heeft advies. Wil gaan varen op autostrand Oostvoorne of Kijkduin Zandm. Rond 13 uur vrij gevraagd dus 14:30 op het water.
|
|
|
jesse.
|
@alexander Als je een gezond verstand gebruik je weet hoe je moet oplaten kan er weinig mis gaan?! Met 8je kan je prima varen! Als het goed is gaat de wind toenemen maar hij word niet te hard (denk ik!) Gewoon ffies om je heen kijken met wat de rest vliegt..
|
|
|
Ed.
|
13u daar denk ik, als ik alles op tijd geregeld krijg hier. Depowerkoordjes zijn klaar hoor ed Super, dan neem ik de 7m mee naar t strand! @Jesse, 2u centraal goed?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Alexander ik denk ook dat je met een 8 wel het water op kan gaan. Aangezien je nog lerend bent zal ik wel naar Oostvoorne gaan ipv van Kijkduin.
Oostvoorne is iets makkelijker qua golven en stroming en mocht het toch te hard waaien kan je wat makkelijker naar de kant komen zonder gespoeld te worden in de golven. Moet wel toegeven dat ik Kijkduin niet meer ken sinds de zandmotor er is. Ga waarschijnlijk woensdag middag er zelf even kijken / varen. Ben wel benieuwd hoe het daar is met de golfslag.
|
|
|