|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ghehehe....het gaat straks bewolkt worden. Het zou 15 tot 20 kts gaan wapperen... Rond 13:00/14:00 ... Duimduimduimduimduimduimduimduimduim... ....
En btw Ron Wilders, for your info, voor mij is het zondag... Nog zo'n heerlijk dagje luieren op het strand kan er ook nog wel bij... Dus wind of geen wind ik gaat! Toedeloe!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Zal net,net zijn..Ben ook aan het twijfelen om te gaan.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Waarschijnlijk wel met een 1000M2 flysufer en een vrouwen gewicht van 40 kilo...
Edit: Staan volgens mij redelijk gepowerd...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
potverdrie, wie had dat gedacht, wordt nog gevaren ook. Sommige zie ik behoorlijke sinussen, maar sommige knallen nog best lekker..
|
|
|
|
Lex
|
wat gaat de wind vanavond doen op scheef?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
zag ze druk bezig op Bdam met waveboards en kites. Stefan v/d Berg was er ook, met een prototype van iets. testdag???? (zal wel ergens overheen gelezen hebben denk ik)
|
|
|
Lex
|
kwamen er net 2 vrij hard langs op de cam.... leuk om te zien op de zaak....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Pfff sinussen hou op ik heb geen armen meer over Bandit 3 11m was toch een tikkie te klein. Was om kwart over 8 in Rockanje maar daar was geen wind en geen andere kiters. Ben om half 10 maar verrtokken naar de Dam.
|
|
|
CCaptain
|
Speciaal voor jou Ron. Het was ongeveer zo vanmiddag Lekker met de 12m gespeeld op de playa. 16-20+ knotsen lekkurrr
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ben wel voor de laatste.. van het weekend dan maar?
@ccaptain, je hebt geluk gehad dat je precies dat uurtje dat het net boven de 8ms waaide op het water stond. Geniet ervan!
|
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
ben ook wel te porren voor een wakeboard sessie!!, en zo te zien gaat het vanaf dinsdag weer een heel klein beetje waaien
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ben ook wel te porren voor een wakeboard sessie!!, en zo te zien gaat het vanaf dinsdag weer een heel klein beetje waaien mischien mooi daagje om vrij te vragen
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
helaas ivm chaos op mn werk, geen vrij te krijgen, maar ben volgende week woensdag avond weer op ruckanje te vinden denk
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wakeboarden wel weer eens leuk, al zo ontzettend lang niet gedaan met al die wind
|
|
|
|
|
|
|