KiterHans
|
Ik hoop het ook (kijkduin)
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
meisjes, waar de hek zien jullie wind of worden jullie hitsig van 12 knoop.
Ik zie die wind ook niet :/
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
iemand nog naar de Dam of ouddorp?? morgen
Wij zijn op Ouddorp in de middag!
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
En is het daar geschikt voor kabouters? Of is het te diep? We zouden rond 15.00 kunnen rijden, 16.30 present......
|
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
wordt niks, donderdag alleen noord holland. wordt weer een week wachten.........
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Denk dat ik vrijdag met de trein naar hvh ga. Als het stabiel 10+ waait dan.
Gaat iemand anders vrijdag nog kiten? Want ik lift natuurlijk veel liever. Kan wel Zwijndrecht komen, Dordt lukt ook wel prima.
Btw wie gaat er hier met 10-15+ knopen kiten?
|
|
|
Snackyman
|
Als je de trein pakt naar lombardijen dan kan je mee rijden vrijdag mits er genoeg wind staat. Stuur mij even pb.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Als je de trein pakt naar lombardijen dan kan je mee rijden vrijdag mits er genoeg wind staat. Stuur mij even pb.
Kijk das aardig.
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
iemand nog naar de Dam of ouddorp?? morgen
Wij zijn op Ouddorp in de middag! Ik ook, heb een roode cabrinha bij, zie jullie daar
|
|
|
RonZijl
|
Ik ben er ook. Van 1200 tot 1600 uur voor mijn eerste les. OUDDORP here i come !!!!!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik sla over.. ben net klaar met werken... pittig nachtdienstje achter de rug... nu de a4 en a13 trotseren. een uitdaging opzich lijkt me
|
|
|
Snackyman
|
Kan ik met iemand mee rijden? Vriendin heeft de auto mee vandaag en vanaf elf uur is er eindelijk wat wind
|
|
|
RonZijl
|
Kan ik met iemand mee rijden? Vriendin heeft de auto mee vandaag en vanaf elf uur is er eindelijk wat wind Ik ga om 1030 uur uit capelle weg naar ouddorp. Je kan mee. Ik ga wel voor de eerste keer. Ik heb van 1200 tot 1600 les.
|
|
|
|
RonZijl
|
Zie je hotmail
|
|
|
Karel79
|
Hey Ron ik woon ook in Capelle! Misschien kunnen we wel een keertje samen gaan... Vandaag niet want ik werk in Rijswijk... En iemand is vergeten om de wind aan te zetten :-(
|
|
|
|
HDFrank
|
In en om den haag is maar een zuchtje wind.... Maar als je de kaarten mag geloven moet ik nu op kijkduin staan???? Ik moet pas om 17:00 weer thuis zijn ivm werk. Maar om nou voor jan heen en weer te rijden, ik twijfel.... Liever een die heen en weer rijdt dan een sessie gemist!
|
|
|
Karel79
|
Nou frank, als je nu gaat rijden volg ik je niet helemaal... het is zowat windstil. Dat gaat echt niet zomaar omslaan ineens. Als je dan toch gaat rijden kan je beter naar Groningen, daar waait het wel. Maar dan ben je nooit om 17:00 weer thuis om te werken
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
De windmeters blijven hangen op geen wind of het waait gewoon niet hard genoeg. Mocht het toch gaan waaien ga ik misschien voor de avond sessie...
|
|
|