|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik kijk even of het morgen niet gaat onweren. Anders rij ik even naar de playa of Kijkduin
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
knmi heeft wel een waarschuwing uitgegeven voor morgen (vanaf 10 uur) tot en met zondag. Gevaarniveau geel . Dus potentieel gevaar bij weergevoelige activiteiten. Oppassen dus.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
knmi heeft wel een waarschuwing uitgegeven voor morgen (vanaf 10 uur) tot en met zondag. Gevaarniveau geel . Dus potentieel gevaar bij weergevoelige activiteiten. Oppassen dus.
Moet je wel lezen, ze geven kans op Onweer bij buien.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ben een beetje bang voor dikke file in de poel morgen....... Ik heb dat woensdag weer even aangezien maar daar ga je niet vrolijk van worden.........
Het weer komt goed lekker knallen morgen mannen!!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Was heerlijk op de playa. Wind was wel een beetje aan uit maar toch heerlijk gevaren
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik vond het 3 x niks vandaag, aan-uit, aan-uit en nog eens aan uit. veel te veelbuienactiviteit dat de atmosf. verstoorde. morgen wordt het helemaal niks meer.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Vanochtend 9 uur op Rock met zn 3en. Was lekker totdat de polen kwamen. Afgezakt naar de bunker en lekker vlak water goeie wind . Om 15:30 was ik op. Al met al een topdag. Zag wel 3000 kites op slufrer.hahaha
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
super daagje op slufter vandaag. im begin aan uit mar toen de wind harder werdt was het lekker.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik hoor het al, net zoals op Mirns dus. Had dus net zo goed naar de kust kunnen rijden...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik vond het 3 x niks vandaag, aan-uit, aan-uit en nog eens aan uit. veel te veelbuienactiviteit dat de atmosf. verstoorde. morgen wordt het helemaal niks meer. als je ff had gewacht... ik heb een heerlijke trip playa, sluf, rock, playa... gemaakt wat een mooie golven richting de oude blokkendam!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Zo, helemaal verrot op de bank. Vond het nog best lekekr vandaag, indeed aan uit wind, maar heb mezelf nog best kunnen vermaken.
Was een mooi oefen windje om de backroll kiteloop te proberen. ging zowaar in 1 x goed!
Morgen zit er voor mij helaas niet in denk ik.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heerlijke dagje am oldskool Playa........
En de drukte viel mij reuze mee zeker als ik ri de Sluf keek......... Lekkere BR kiteloopies kunnen trekken met een leuk ploeggie
Iemand nog nieuws over een ongeval op de Playa vandaag.....gezien het bezoek van de ambu en brandweer en co
edit: je was me net voor baas!
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Heerlijke dagje am oldskool Playa........
En de drukte viel mij reuze mee zeker als ik ri de Sluf keek......... Lekkere BR kiteloopies kunnen trekken met een leuk ploeggie
Iemand nog nieuws over een ongeval op de Playa vandaag.....gezien het bezoek van de ambu en brandweer en co
edit: je was me net voor baas!
het had meer weg van een oefening... heb niemand afgevoerd zien worden @ hijo kiteloops zagen er leuk uit en @ Mart, je darkslides into underwater slide zagen er ook zeer amusant uit
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Vond het eigenlijk nog wel mee vallen met de drukte op de Slufter. Vanmiddag was het inderdaad aardig druk. Maar vanavond was het lekker rustig!!
Weer lekker gevaren en gevlogen vandaag!! Ook lekker bezig geweest met wat kiteloopjes. Totdat ik er één wel heel hard crashte, heb er nu nog hoofdpijn van....
|
|
|
Eagle-Jan
|
Wel een hoop kiteloop into wokkel/into lines gezien op playa en niet zo weinig ook
|
|
|
Yoram
|
Middag op de Slufter was het redelijk druk, chop en de wind viel eigenlijk tegen.
Maar de avond toen ik al moe was nam die toe. Haha inderdaad Dennis, wat een deftige crash was dat. Je hing op een lijn met de kite, kite in het water, board vloog uit en zag je trappelend naar beneden komen haha.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Alle waarschuwingen ten spijt toch weer 3, mogelijk zelfs 4 (zwaar) gewonden gisteren. Trieste score
|
|
|
J-Buffet
|
Iemand enig idee of het nog Kite baar wordt vandaag met de regen . Buitenrander vertoont wel opklaring om 12 uur
|
|
|