arjanschip
|
Ik zeg, morgen 1 uur Zimmerman!
|
|
|
|
kitebart
|
Vandaag was het lekker op oesterdam, goeie wind, zonnetje en vlak water. SUPER !
|
|
|
SMF
|
die kleine van mij 8 wil leren kiten.......helaas. we wonen in BoZ, wie wil er een keer samen met hem die vlieger opblazen en in de lucht krijgen. oesterdam krabbedijke de bergse plaat. hij heeft een 5mtr diesel.
oja...surfs up dude windsurfing rules,,,,=)
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
@ SMF, doe jezelf en je kleine een plezier en laat hem les volgen in de zomer of stel je vraag dan nog eens.
In de herfst vliegeren is echt geen goed idee.
Er zijn zo al teveel slachtoffers gevallen de jongste weken.
Geduld is een mooie deugd..
|
|
|
Stefaan B
Geen avatar
|
Aan de kiters van Krabbendijke en de Oesterdam. Aangezien mijn reis naar tarifa er op zit heb ik besloten om in 2010 meer te kiten en dan vooral tijdens de week. Nu zou ik graag eens weten of er tijdens een winderige dag in de werkweek wel volk is op deze 2 spots? Ik wil er namelijk niet alleen staan, daarvoor ben ik nog nie goed genoeg. En alleen kiten lijkt mee ook niet zo chill. Dus is er altijd volk of wordt dat hier opvoorhand afgesproken wie er gaat?
groeten van een kiter die al niet meer kan wachten op het net iets warmere weer.
|
|
|
bertvh
|
bij de juiste omstandigheden ben je er niet al te vlug alleen. alleen voor mij moet het ook nog iets warmer worden!
|
|
|
bitburger
|
Ik ben van plan dinsdag naar Rilland te gaan,, Who's with me? Windguru geeft 18 knopen zzw aan met 3/4 graden ciaoo
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Hey Pim, ik denk dat er wel mensen naar de kaloot gaan vandaag. Zelf ga ik ook normaal in de winter, maar vandaag kan ik niet.
Ik ben aan het proberen om me kites in mijn boardbag te krijgen om op vakantie te gaan.
|
|
|
bitburger
|
Ben net terug wan Rilland,het was echt super,super vlak water en een lekker windje ciaoo
|
|
|
Pimsurf
Geen avatar
|
Nee was verder niemand op de kaloot, ben maar niet gaan varen. Ik doe trouwens windsurfen maar zocht mensen die ook naar de kaloot gingen dus keek ik ook even op de kitefora, zonder succes dus.
Wil morgen misschien ook wel weer naar de kaloot.
|
|
|
|
bitburger
|
Begint er ook weer lekker uit te zien voor morgen 25 knopen wzw Nog iemand
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Gaat er morgen mss iemand naar de kaloot of ergens kiten. Zou niet graag voor niets rijden
|
|
|
bitburger
|
Morgen ook iemand naar krabbendijke,windfinder geeft 17 knoopjes noordwest af
|
|
|
bitburger
|
Het waait wel lekker,en het wordt hoogwater,ik ben strax@krabbendijke
|
|
|
|
bitburger
|
Even een mededeling aan alle surfer op krabbendijke, Vandaag werd ik door een chagarijnige man aangesproken dat alle kiters weg moesten blijven uit het zwemgebied(tusssen de boeien). Nu heeft de man ook gelijk, het kan heel vervelend en gevaarlijk zijn maar die man begon gewoon naar me te schelden dat ik op moest flikkeren anders zou hij mijzelf wegschopen beetje een vage bedrijging,heb me er verder niks van aangetrokken, maar het punt is er wel! Nu moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens tussen de boeien kite, en het is eigelijk ook niet helemaal te voorkomen, maar wilt iedereen die dit leest er rekening mee houden zo min mogelijk daar te kiten, want het zou zuur zijn als iemand het ons verboden gaat maken om te surfen op krabbbendijke
|
|
|
flokker
Geen avatar
|
Ik probeer daar sowieso al zo min mogelijk, daar is het meestal ook best wel druk
|
|
|
Bularoo
|
Heey,
Is het morgen mogelijk om bij krabbendijke/rilland te kiten, met oosten wind. En welke van de twee is dan het beste, en waar precies moet je dan zijn?
Zijn er anders nog meer die dan gaan? Wordt misschien wel wat koud voor een 5/3 wetsuit..zeker met die oosten wind.
groeten,
|
|
|
seaswell
Geen avatar
|
Hi, Morgen (donderdag 26 mei) nog iemand naar Rilland ? Ik ben er vanaf 13:00.
Greetz, Wim
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik wist niet dat dit ook een spot was. Deze week maar eens bekijken denk ik, samen met Rilland.
Welke windrichtingen zijn aanbevolen? NO tot NW voor Krabbendijke, en ZO tot ZW voor Rilland?
|
|
|
filipke
Geen avatar
|
heb ook al eens 'last' ondervonden van deze krekelige man. Hij vroeg ons wel vriendelijk om de kant waar de vogels zitten dus rechts van het huisje te vermijden.(richting oesterdam) Indien men zich hier teveel aan vergrijpt dan zou het idd wel eens het einde kunnen worden op krabbendijke dus best zoveel mogelijk links van het huisje blijven! zo jammer zijn dat deze superspot gesloten zou worden...
grtz
|
|
|