torchjelle
|
k ben er oowk zeer benieuwd naar en wil de rebel oowk zeker een keer gaan testen, lijkt me egt een super kite voor free ride
|
|
|
|
|
reinout
|
hoe oud kan het zijn dan, lijkt me niet echt oud nieuws maarja
|
|
|
|
Bassie
Geen avatar
|
wel mee eens met die veranderingen die ze bovenin aangeven en als het echt zo is het overwegen waard om te investerin in een 2008 set.. - lower end kan zeker beter - 12 is veeeeeel trager dan 9, ook als je verschillende standen (snel / traag zet) - 9 is idd wat minder stabiel, klapt bij erg hard hengsten aan je bar nogwel eens vreemd in - relaunchen, tja, krijg 'm niet altijd uit het water, dat kan dus beter
Voor de rest wel hele lekkere kite vooral in de golven top!
|
|
|
reinout
|
@rhino-kiter je hebt helemaal gelijk
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Eerst afwachten. Idd. kan relaunchen wat eenvoudiger. Mijn R7 doet het al een stuk beter.
Maar voor de rest vind ik het een beetje vaag dat ze de 9m2 en 7m2 trager hebben gemaakt, en de 10m2 en groter sneller. M.a.w. door het trager maken van de kleine kites wordt het verschil met de grote automatisch kleiner natuurlijk. Maar ik vind de stuursnelheid van mijn 9m2 juist super!!! En idd. vooral in golven merk je daar het voordeel van. Bij de R7 moet ik van tevoren inschatten dat ik een off-the-lip wil gaan maken op de golf die ik aan zie komen. Bij de Rebel: denken = gelijk doen! Geweldig.
Misschien dat die relaunch elastieken wel te modden zijn op de Rebel7.
Ik blijf rustig afwachten. Eerst maar eens de 9m2 testen tegen mijn 2007 versie.
|
|
|