|
Lex
|
ik zag hem al
|
|
|
bandito
|
heey harry leuk filmpje
|
|
|
wittie
|
En zoals ze dus al zei:
NEEM EEN AANTAL LESSEN!!!!! En ga lekker kitesurfen!
Greetz Wittie
|
|
|
Ondabeach
|
Hey Harry dat was je dus gister bij Brunotti aan het doen! Top filmpje.. zo worden een hoop negative media verhalen ontzenuwd.
|
|
|
Geronimo79
|
jah dat filmpje is nog wel netjes.. zag gisterochtend ook al een stuk op rtl nieuws... dat was niet echt positief...
|
|
|
michel318
Geen avatar
|
En dit dan...... Ik zag eergister op tv een reclame van friese vlag breaker “het tussendoortje wat altijd tussendoor kan” dat een kitesurfer over het strand gesleurd wordt en die kite niet meer houd en vervolgens over het strand gesleurd te worden met zo’n friese vlag breaker in zn bakkes. Ook geen goede publiciteit .........!! maar moest stiekem wel een beetje lachen om de reclame
|
|
|
Geen
|
En dit dan...... Ik zag eergister op tv een reclame van friese vlag breaker “het tussendoortje wat altijd tussendoor kan” dat een kitesurfer over het strand gesleurd wordt en die kite niet meer houd en vervolgens over het strand gesleurd te worden met zo’n friese vlag breaker in zn bakkes. Ook geen goede publiciteit .........!! maar moest stiekem wel een beetje lachen om de reclame
die kennen we nou allemaal wel, sjonge sjonge
|
|
|
michel318
Geen avatar
|
die kennen we nou allemaal wel, sjonge sjonge oh sorry, zag hem gister voor et 1st.......
|
|
|
Geen
|
die kennen we nou allemaal wel, sjonge sjonge oh sorry, zag hem gister voor et 1st....... excuses aanvaard dude
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Wel ok filmpje... Wel grappig/slim om ff je website onderaan het artikel te hebbens staan
En is het vanuit de reddingsbrigade gezien ook niet handig te vermelden dat er steeds MEER mensen kiten, dus logischerwijs er ook meer moeten worden gered??
|
|
|
MCdrijver1
|
mensen fuck al die media, we kunnen er toch niks aan doen en als ze merken dat we er allemaal op in gaan dan hebben ze juist het gevoel dat ze ons in hun zak hebben. harry wel een mooi filmpie! super.
|
|
|
marc010
|
Jah lekker reclame maken. En de kitescholen hebben het al zo druk.
Leuke instrucktie video. Dat maakt een hoop goed na al die berichten uit verschillende kranten....
|
|
|
Joy.H
|
top harry zoon filmpje konde we nou net gebruiken na allemaal die slechte reclame over de sport.... cool gedaan en haar conclusie klopt helemaal. gr.joy
|
|
|
tochnog
Geen avatar
|
Afgelopen weekend op de Brouwersdam ook weer een paar van die gasten uit het water gehaald, gaan dan varen met aflandige wind. Hebben dan te weinig om de vlieger te herstarten of terug te varen. Lomp gewoon. Niet eens beginners maar gewoon mensen die vaak zat kunnen varen.
Daarnaast de reddingsbrigade krijgt subsidie en deze cijfers geeft hun dus ook weer meer bestaansrecht.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Dit is dan ook wel weer een beetje jammer. Half tien 's avonds. Ik hoop maar dat ze hem een beetje op tijd op de kant hebben..........
|
|
|
|