Morres
|
top, gelijk sticky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WIMPIII
|
Toppie Mark. En geloof me mensen. Deze zuinige man heeft af een aantal kites gefixed die anders misschien wel in de prullenbak zouden geraken. Als je weinig budget hebt kun je dus altijd nog afgedankte kites repareren en toch lekker het water op gaan. Gauw nog een keertje samen kiten Mark??
|
|
|
Fuelled Mark
|
Ha wim, Ik heb inderdaad weer een Fuel gered van een oneerbare dood . De kite had kennis gemaakt met de bouwersdam (grinnik_kitesmiley) wat resulteerde in ongeveer 10 kleine scheurtjes. Ik ben er bijna klaar met fixen van de kite, dus binnenkort kan hij als nieuw weer de lucht in . We moeten maar weer eens het water op met elkaar! Mazzel
|
|
|
WaZuP
|
mooi werk Ik heb ook 2 kites gefixed, bij eentje 5e lijn en bij de ander had ik een winkelhaak naast de naad van 1 meter op de le naar de strut naast de naad tot aan de trainling edge ;( Stukje strook tussen moetten zetten. Maar maak de stiksels afstand niet te klein want dan scheurt je doek er ook snel ook gebruik je liever een nieuwstukje doek op stresspunten dan de zelfde opnbieuw door te stikken.
|
|
|
SnaaK
|
Super informatie !!,
En die tas is eg geweldig! hehe
|
|
|
kitebart
|
Superinfo, daar hebben we nog wat aan thx
|
|
|
envivo
|
hallo experts, ik ben een beginnende kiter en heb een slingshot link 12m waar ik nog al problemen mee heb om hem in de lucht te houden soms komt hij onverklaarbaar naar beneden vallen enz. nu was ik de kite aan het oprollen na dat ik hem had laten drogen en vondt ik een klein gaatje ongeveer 4 a 5 milimeter na goed kijken vondt ik er nog een of 2. kan dit de oorzaak van mijn problemen zij.
ik hoor graag jullie mening!
|
|
|
Morres
|
Nee, tenzij het in je tube zit en je tube lek is(en dus zacht wordt), is dat het geval?
Lijkt me eerder een probleem met de lijnafstelling, heb je de orginele bar erbij? en met hoeveel wind probeerde je het?
|
|
|
envivo
|
nee tube is niet lek. ik heb er een nieuwe set briddles op zitten de eerste waren niet goed zat een productie fout. wel originele bar. en heb het tot geprobeert met 8 tot 10 knopen. tips?
|
|
|
Morres
|
Met originele bar kan het nog steeds aan de lijnen liggen. Ik zou 'm toch eens in de handen van een andere Link-rider leggen en zijn/haar mening vragen/vergelijken met andere link.
|
|
|
Mees..
|
ik heb een vegas 2007, dus one pump. Maar een van mijn struts, zonder ventiel, loopt steeds leeg. Ik denk dat het aan het buisje ligt waardoor de lucht stroomt als deze verdeelt wordt, maar hoe kan ik deze repareren. Het buisje zit namelijk achter en stuk doek weggestopt..
|
|
|
|
cbrsharky
Geen avatar
|
Hey mensen, eerst ff dank voor dit topic, is een groote hulp! nu mijn vraag; als ik de tape moet stikken omdat de scheur te groot is hoe doe ik dat dan precies? lijkt mij met de machine en sterke polyester draad, maar ik heb het gevoel dat er nog wat meer bij komt kijken... @MV87: PSP is het merk geloof ik Groetjes Timo
|
|
|
Joy.H
|
gewoon zoals hierboven vermeld doen is super uitgelegd btw echt top topic
|
|
|