FonezzzZz
|
en de link hahhahh...home.hccnet.nl/gjm.martens/mirns
|
|
|
VincentC
|
12 knopen afnement naar niets, spreekt voor zich...
|
|
|
|
VincentC
|
Whahahaha echt te vet, niemand kon hoogtelopen op het laatst maar toch proberen voor die camera... Volgende keer als het waait dikke movie in elkaar knallen
|
|
|
|
ijbe
Gast
|
Erg leuk filmpje ! Van wie is de muziek hey ? Echt geniaal liedje.
|
|
|
FonezzzZz
|
1e nummer "liar, lair - van uhmm uit de soundtrack van lockstock & 2 smokin barrels geniaale film
|
|
|
Feutus
|
de wind viel echt wel mee pas toen de camera wegging werd hij echt minder. Toen er nog gefilmd werd kon ik nog prima hoogtelopen maar lache movie hoor einde ook leuk gedaan
|
|
|
Micky
|
Lekker hoor Zag Ellen ook nog een paar keer voorbij vliegen... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
FonezzzZz
|
volgensmij gingen ze zoog hoog en ver, dat de camera dat niet bij kon houden?? ik heb de redeijkste sprongen en alle crashes er in gedaan dus volgende keer meer geluk!
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Hmm dus het lag aan de cameraman ja crashes doe ik niet aan... helaas!
|
|
|
FonezzzZz
|
wat voor kite had je dan.???
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Valt me nog mee hoeveel pop ik uit die kite/board krijg met die wind. Fonezzz, hij is wel leuk geworden toch? Thnx! PS, heb je nou al zo`n lelijk board of hoe zit dat??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wel leuk z'n "Onzin Movie" en als je goed kijkt dan zie je mij "in het roze (sealedlips_kitesmiley) " heeeeleemaaaaal achter in beeld. Ik sta een vriend te helpen met z'n kite. @ Ellen en Tom... dat zag er goed uit . Denk dat we wel een DVD kunnen vullen met onze "ONZIN"
|
|
|
FonezzzZz
|
@ Flygirl ja jij popt er nog wel een sweet sprongetje uit!! lache toch. filmpje is zeker lachen, wat wil je met twee van die topcameramannen en producers.. ja dat lelijke boardje wat ik zo graag wil is nog veels te duur bij van de berg 599!!! en die 2008 boardjes komen volgensmij ook redelijk snel uit.. dus dan w8 ik nog wel ff... aangezien ik al boardjes kon lenen vanaf de zomer (A) moeten die 2 maanden ook nog wel lukken. @ MINI-ME ik zag die tribal af en toe heel mooi achteruit in de powerzone vallen hahaha
|
|
|
Buhian
|
Nou zie ik mezelf ook eens varen met m'n directional .
|
|
|
Jerrie
|
link doet het niet!!! iemand nog andere links?? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|