Dieter
|
absoluut niet doen, meer plaats voor ons dan
|
|
|
Gpostema
|
Haha en nu ff een serieus antwoord waar ik wat aan heb
|
|
|
FonezzzZz
|
SL of DL? Ik ga morgen varen op workum met 5/3 DL mystic pak thermo shirt en neopreen shirt en handschoenen en schoenen en CAP! Maar een paar uurtjes op horst, lijkt me wel te doen kan je overal staan en tja als je hoofdpijn krijgt ist stoppen
|
|
|
Gpostema
|
Het is een Salomon MYO dubble lined full 5mm
|
|
|
Mango
Geen avatar
|
Jongens, niet zo zeuren. Ik heb vandaag super gevaren met een 5/3 pak niks eronder en schoentjes en heb het geen moment koud gehad!!
|
|
|
lennart
|
is goed te doen !!en de een kan beter tegen de kou als een ander ,,, anders gewoon niet op je bek gaan
|
|
|
Jordi_1990
|
5MM? ik vaar nu 3/2 haha
|
|
|
Er
Geen avatar
|
5MM? ik vaar nu 3/2 haha
Shorty zeker?!
|
|
|
Jordi_1990
|
nee dat niet,
aldi pak 3/2 steamer mystic schoentjes
en voor de rest niks nada noppes
wil best
|
|
|
Gpostema
|
Maar het zou dus te doen moeten zijn als ik dit zo allemaal hoor??
|
|
|
chico
|
Wel wat op je hoofd doen. Cap of helm. Je verliest veel warmte via je hoofd.
|
|
|
Vinni
|
5MM? ik vaar nu 3/2 haha
Op zee zeker? @Gerben_P, Als je gewoon goed kan varen en niet de hele tijd stil in het water ligt is het prima te doen ja Hoewel ik er nu wel een shorty onder aan heb.. dat is wel beter. Kijk wel uit als je naar Horst gaat, want daar staat morgen een aanlandige wind!! Beter niet nog zo'n actie als deze op Horst.
|
|
|
Jordi_1990
|
3/2 op workum en mirns, moet toegeven dat het fris is maar met schoenen aan en gewoon doorkiten (niet stil gaan staan!!!!) is het goed te doen.
|
|
|
Vinni
|
Dan ben je een die hard
|
|
|
Jordi_1990
|
mwah winterstop is een ramp voor mij. achja laatste keer (een na laatste zal t wel weer worden hihi) en dan op nieuwjaarsdag ff raggen en begin maart weer fulltime...
|
|
|
Gpostema
|
Ik zal maximaal 2,5 / 3 uur varen.. en dan maar een beetje bikkelen, warme thee of iets dergelijks mij en dan thuis lekker onder een warme douche. Komt goed!
loeter
|
|
|
horstie
|
kerel ik ben er moregen ook en ik heb altijd wel een paar pakkies extra in de car dus bij te veel kou lease je er een extra bij mij see ya morgen wel
|
|
|
Mr.Klip
|
Jongens, niet zo zeuren. Ik heb vandaag super gevaren met een 5/3 pak niks eronder en schoentjes en heb het geen moment koud gehad!!
ik ook precies het zelfde aleen in de pauze...maarja iedereen heeft het dan koud!!
|
|
|
|