NIELZZZZ
|
ik heb dat nieuwe depowerkoord nog niet geprobeerd wind was side shore en steeds meer aflandig draaide die dus wil dat niet een nieuwe bar proberen met risico in de problemen te komen. tot half 5 geen boten gezien hoor,misschien daarna want werd wel druk,zag er ook wel heel lekker uit. spiegelglad water vloed en dat op scheef. klote van die pas zeker hoop gedoen om nieuwe aan te vragen
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ik heb dat nieuwe depowerkoord nog niet geprobeerd wind was side shore en steeds meer aflandig draaide die dus wil dat niet een nieuwe bar proberen met risico in de problemen te komen. tot half 5 geen boten gezien hoor,misschien daarna want werd wel druk,zag er ook wel heel lekker uit. spiegelglad water vloed en dat op scheef. klote van die pas zeker hoop gedoen om nieuwe aan te vragen De slufter was ook vlak maar niet zo mooi als zaterdag zie de foto's http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23915.16200Het is zeker een gedoe om een nieuwe pas aan te vragen laat staan om nu iedere dag de kazerne op en het gebouw in te komen. De windvoorspellingen zijn slecht voor de komende dagen. hopen dat Chrizzz wat wind meeneemt uit verwegiestan.
|
|
|
matta
|
Gaat er zo nog iemand naar Scheveningen? Of waait het niet genoeg? Gister (dinsdag) was t echt pauper... Ben ik lekker vrij, mooi weer, lekker windje. Ik kijk op die webcam allemaal primaa! Kom ik op het strand, was de wind idd gedraaid. Prutzooi Dus nu maar wachten op wind..
|
|
|
bitburger
|
Is Scheveningen lekker met noord-west? Ben er dinsdag als de wind goed blijft.
|
|
|
NIELZZZZ
|
met noord west is die pal aanlandig, het is dan best snel druk ,vooral als er net genoeg wind staat want dan blijft iedereen voorin hangen omdat je geen hoogte krijgt door de strek dammen. maar ach we mogen zowiezo niet klagen als we weer water op mogen
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Ericccccc, ik heb heel mn koffer volgestampt met een goeie windkracht 7... Hier waait het al dik een week en sta zonder spullen steeds verdrietig naar een lege zee te staren...
Ik spring zo in het vliegtuig en morgenochtend sta ik op schipsnol, als jullie klaar staan open ik mn koffer ff en pakken we nog ff een dikke sessie... maar waait t morgen ?? Ik ben er wel klaar voor. Owja en kunnen we al zonder schoentjes ??
|
|
|
NIELZZZZ
|
jo chrizzz we kenne zonder schoenen. dinsdag scheef vanaf uur of 3 eric gaat vroeg die heb vrij naar sluf geloof ik of playa
|
|
|
NIELZZZZ
|
oja en waarom alleen ericcccc tssss loser
|
|
|
NIELZZZZ
|
je kon het vandaag wel bijna een scheefmeeting noemen op oostvoorne gezellig gasten
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Nieeelllzzzzzzzzzzzz, jij ook een beetje aandacht dan ..... wel een beetje een zeikerd geworden hoor... Moet morgen naar school, maar heel mischien ook niet dan gooit ik iig mn spul achterin en kom ik wel naar scheef toe als het waait. Wel na 5en pas..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Nieeelllzzzzzzzzzzzz, jij ook een beetje aandacht dan ..... wel een beetje een zeikerd geworden hoor... Moet morgen naar school, maar heel mischien ook niet dan gooit ik iig mn spul achterin en kom ik wel naar scheef toe als het waait. Wel na 5en pas.. Chris goed van je te horen. Niels en ik hadeden je al geSMS't voor zondag, maar je was dus nog niet terug. Mooi dagje geweest jammer dat je er niet bij was dan had je mij veel smakken kunnen zien maken. Nog overal pijntjes Als je niet naar school hoeft, ben je dan vrij? Als dat zo is kunnen we de hele dag raggen op de playa. Ik moet namelijk 5 uur thuis zijn om op de honden te passen. Verder moet je niet zo op Niels letten hij is een beetje jaloers en passief geworden. Thuis krijgt ie natuurlijk niet meer de volle aandacht en zelf moet ie ook de aandacht verdelen met de kleine en ons. Hij moet er vroeg uit om hem eten te geven, dus pak h'm niet te hard aan. Op de playa wilde ie alleen maar slapen in het zonnetje. Was wel lekker van ouds om met Nielzzz op het water te staan. Nu jij nog. We hebben je gemist en aan de voorspellingen te zien heb je zeker wind meegenomen. het is dan wel geen 7 bft maar meer dan de afgelopen weken.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Gelukkig, weinig gemist dus... Neej moet wel werken dan morgen dus kan ik pas na 5e We zien het wel weer... Gaat goed komen.
|
|
|
spoetnik
|
Het leek inderdaad wel Scheef gisteren op de Playa. Morgen een daggie vrij. Zit nog te twijfelen om lekker op Scheef te gaan, of toch fff de auto richting Sluf/Playa te pakken
|
|
|
mxm
|
waarom de twijfel tussen Scheef en sluf?
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik ben morgen uur of 4 ook weer op scheef,chrizz ff beulen dan na werk???
|
|
|
spoetnik
|
Idd, wordt Scheef
|
|
|
NIELZZZZ
|
de wind is wel alweer iets terug gedraaid zag ik naar 16 knopen was gister nog in de 20.
|
|
|
Mriek
|
Hi schevers! Zit erover te denken om morgen jullie spot eens te proberen. Als er nog iets overblijft van de wind tenminste. Ik dacht, ik zeg vast even hallo . Nog tips qua omstandigheden? En waar kan ik me enigszins relaxt omkleden? Aangezien ik met het openbaar vervoer kom
|
|
|
NIELZZZZ
|
gezellig mriek. voor leden kan je op de club omkleden ik wet niet of je lid ben,anders misschien iemand een knip oog geven en dan als introduce mee. je heb naast de club ook een gebouw met douches achter de halfpipe daar kan je je denk ook wel omkleden. laatste optie een kuil graven in het zand
|
|
|
JorritPi
|
Dat omkleden moet niet zo'n probleem zijn denk ik. Ik hoop dat wind vind om 15:00 niet te veel inkakt zoals wat sommige sites voorspellen?? Anders doe ik aan't eind van de middag lekker moet jullie mee en maken we er een avond sessie van. Vanavond gaat het volgens mij weer lekker los rond een uur of 18:00 !!!! edit: 20:00 gaat het pas los
|
|
|
koen-tjeee
|
Niels, Eric,!
Nog lekker gevaren afgelopen zondag? Uiteindelijk heb ik wel geteld een halfuurtje kunnen knallen op Scheef. Wellicht dat ik vanmiddag meer geluk heb, maar dan moet het wel blijven waaien (ietsje minder geworden topv vanmorgen).
Scheef/Sluf/Playa. Waar hangen jullie uit?!
|
|
|
koen-tjeee
|
Edit; Jorrit.. Jij kite al TE veel. Laat maar wat wind vandaag voor mij over .
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Niels, Eric,!
Nog lekker gevaren afgelopen zondag? Uiteindelijk heb ik wel geteld een halfuurtje kunnen knallen op Scheef. Wellicht dat ik vanmiddag meer geluk heb, maar dan moet het wel blijven waaien (ietsje minder geworden topv vanmorgen).
Scheef/Sluf/Playa. Waar hangen jullie uit?!
We hebben nog lekker kunnen varen maar we waren op de hoek bij hellevoetsluis en de wind kakte in. Stuk terug gelopen, maar niels was nog verder weg, dus ben ik maar weer naar hem gevaren en mee terug geloppen. Was gezelliger. Nielzzz en Chrizzzz Is het vandaag nog wat gewweest op Scheef? Ik zag op AWD tussen 16 en 17u een dippje. Gaan jullie morgen nog als het waait en als het niet waait een biertje? We smsen nog wel. Ik ben iniedergeval al weer bek af en vol met blauwe plekken van de mislukte backrol kiteloops en de uitgehaakte kiteloops.
|
|
|
Mont
|
morgenochtend vroeg (6/5) beetje wind... ik ben toch niet de enige?
|
|
|