der Torch
|
sjef is nie daar.... sjef zit aan de bar vermoed ik... sjef graaf bent u daar haha?
voor mij gaat het mirns of horst worden............
|
|
|
Vinni
|
Zullen we dan mirns maar doen? Zee gaat nu idd iets te hard met z'n 50 knopen . Horst lijkt me een beetje gevaarlijk met de ZZW die er staat. Ben er gister ook met ZZW geweest en je moet echt tegen de vaargeul aanvaren om lekker te kunnen varen.
|
|
|
Vinni
|
Ik vertrek straks naar mirns, zie jullie daar miss
|
|
|
sjef
|
Haha gasten gister eind van de middag besloten om naar wijk te gaan!!! moest nog 3 gasten ophalen waarvan 1 in amsterdam woont sinds kort vandaar wijk.
Dikke bak met de 7 overleven, was geen pretje.
@ Paco= Had gisteravond niet meer op kitehigh gekeken was in de bios 2012!!!
Gister de 9m al op mirns getest, wat een voorwerp, Chill!!!
|
|
|
sjef
|
Morgen zal ik mijn tijd aan familie activiteiten moeten spanderen
|
|
|
der Torch
|
mooi sjef, dan heb je even goed je lichaam afgebeuld...
vinni wijk?
matti en ik wel...... bij de pier....
ik ben er tussen 11 en 12
|
|
|
Vinni
|
Ah goed om te horen dat jullie ook komen. Bij de pier en ik denk om 9 uur present! 's ochtens is de wind toch iets harder en is het rustiger.
|
|
|
der Torch
|
okee mooi vinni, dan kan jij vast een warm-up sesse doen... als ik aankom wil ik alleen maar kung-fu's, hanging sick dodemannen, big megaloops, zieke tornado's en leipe f16's zien okee? hahahah
|
|
|
der Torch
|
oh ja, King Arnolius, je was niet de enige op mirns geloof ik hehe... lees ergens iets van 89 kites op het water? of is dat de trucendoos van pandora met bagger en maaisessies?
|
|
|
|
|
|
sjef
|
Hele week wind mien leute!!! Wie wat waar?
|
|
|
der Torch
|
welk beste deel? dat was toch echt de 1ste sessie met zeeeer cleane zee!!!!! ik die heb ik afgeript als een malle!!!! moehaaaaaaaahahaha
|
|
|
LOEN
|
Ej sjappies. Kiten?? wass dat niet datgene wat ik ook eens deed in een ver verleden Donderdag ochtend/begin middag ben ik er, ga ik end middag + avond naar school. Zaterdag ook vd partij Sjef ik bel je nog ff
|
|
|
TheMatti
|
Sjezus, wat was die lekker vandaag @ Mirns, 8 man op het water!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De boardslide zit er nu wel in, awesome!!!!!! Sjefke, tot de volgende ronde
|
|
|
Vinni
|
Sjezus, wat was die lekker vandaag @ Mirns, 8 man op het water!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De boardslide zit er nu wel in, awesome!!!!!! Sjefke, tot de volgende ronde Ja man! Ik meende al dat ik je hem op wijk zag doen! Nice man @ Lorenzo, kom je met de bus zaterdag? Ben echt super benieuwd
|
|
|
sjef
|
Was zeker top gister op mirns!!! The mattie hij liep als een gesmeerde boterham die slide!!!!
Bij mij ging ie ook goed, FOUT heb nu echt pijn, haha
Lorenz hoor van u
Sea you all soon!!!
|
|
|
mart
|
morgen nog mensen op horst??
|
|
|
sjef
|
waarschijnlijk wel aanwezig morgen!!!!
|
|
|
Loekster
|
Gewone stervelingen kunnen nu ook weer het water op...over een uurtje of 2 nog even kijken wat de wind doet bij Horst...anders Mirns, rond 13.00 uur
|
|
|
sjef
|
net terug van horst dikke vlagen wel lekker met de 9mkunnen knallen.
was weer top met lorenzo en ilona te varen maar wat hebben ze veel in te halen, Haha!!! En de bus is echt een plaatje knap werk mensen!!
@ theMattie hij zit erin hoor 360 met loepje nu de slide nog oefenen en ik ben helemaal bij, het komt goed!!!! Ga je morgen nog?
Weekend wie wat waar?
|
|
|
Vinni
|
Weekendje knallen gaat er bij mij wel in! Moet alleen ff kijken waar. Wil wel weer graag de zee op maar hij staat weer net op zuid zaterdag
|
|
|
Vinni
|
Jottem, ik heb net m'n kite gerepareerd en alles ging gewoon in 1 keer goed
|
|
|