der Torch
|
ratten zijn jullie...
|
|
|
|
|
JM84
|
Gaan er donderdagmiddag nog mensen Kiten op Horst?
|
|
|
sjef
|
JM84 (Jan Martijn) Ik ken u!
Als ie zw blijft dan is ik erbij!!!!
Hoe laat is nog niet bekend , ligt aan hoe afgebeuld we de strijd verlaten morgen!!!!
|
|
|
gnijzink
|
Misschien ben ik er ook bij. Effe kijken hoe laat ik klaar ben met werken. Zal wel pas na 15:00 zijn! JM84 (Jan Martijn) Ik ken u!
Hoe laat is nog niet bekend , ligt aan hoe afgebeuld we de strijd verlaten morgen!!!!
|
|
|
sjef
|
En morgen nog naar mirns Mister G
|
|
|
der Torch
|
sjef moe jij nie werken gvd... beetje hele dagen lopen kiten aight
|
|
|
sjef
|
ow ja helemaal vergeten!!!
|
|
|
sjef
|
word het zondag nog wat dan? hihi
|
|
|
gnijzink
|
Moet morgen eerst om 12:00 bij het testcenter op horst zijn. Weet niet hoe lang dat gaat duren. Denk dat ik gewoon op horst blijf en hoop dat hij niet te zuidelijk is!!!! En morgen nog naar mirns Mister G
|
|
|
der Torch
|
word het zondag nog wat dan? hihi
hele weekend is het feest ja hehe
|
|
|
sjef
|
Hoop het voor u zat ie zw word maar ziet er niet naar uit Dan word het donderdag toch!
Big ElB we zullen het meemaken dan!
|
|
|
der Torch
|
wij gaan wel een plekje vinden zaterdag sjef, dus boek hem maar vast in big Sjef
|
|
|
Vinni
|
Donderdag ligt het er een beetje aan hoe laat ik klaar ben met school. Als het vroeg is dan ga ik naar mirns maar wss word het nog ff horst.
Woensdag hoop ik rond 2 uur op mirns te zijn.
|
|
|
JM84
|
Sjef, idd that's me! Maar, het gaat er morgen steeds beter uitzien! Ik neem morgenmiddag vrij! JM84 (Jan Martijn) Ik ken u!
|
|
|
gnijzink
|
Ziet er naar uit dat ik morgen zo rond 15:30 op horst ben. Sjef???? aanwezig?
|
|
|
sjef
|
Rond 14.00 neemt ie flink af!!!
@ u all. Ziet ernaar uit dat ik lorenzo maar weer eens opzoeken naar wijk ga.
|
|
|
Vinni
|
Hmm, aan zee blijft hij wel aardig door waaien ja. Misschien dat ik dat ook maar doe. Ben ik rond half 4/4 uur op wijk ofzo. Maar misschien word het toch Horst, als ik geen zin heb om ver te rijden. Ben ik daar rond 3u, half 4.
|
|
|
sjef
|
Vinni bedoel op horst neemt ie af in de middag naar nog geen wind voor de 12m
Wijk lijkt ie goed voor de 9m ganze tag!!!!
|
|
|
Vinni
|
Ja dat zag ik idd ja.. Ik kijk het morgen nog ff aan.. Jij gaat sowieso naar Wijk?
|
|
|
JM84
|
Ik ga zoiezo naar Horst windfinder geeft de hele middag boven 20 knopen aan, daar vermaak ik me wel mee......
|
|
|
ErikDB
Geen avatar
|
Zijn er morgen nog mensen van plan op Horst te gaan knallen?! Ik wil in de loop van de ochtend gaan, als het de moeite waard blijft voor de 9. Moet wel vanuit den bosch komen dus vandaar wel relaxed om te weten of er nog meer zullen zijn:)
|
|
|
Kajto
|
Vandaag iemand op horst gezien -in het water- met een shorty. Niet mijn ding, maar respect.
|
|
|