der Torch
|
ola sjefke,
nog heel even niet rammen, denk over 2 weekjes weer rustig aan cruissen... althans als de fysio groen licht geeft ;-) hoe staat het met onze reisleider sjef verder dan? hebbie al een weekend uitgezocht voor de meesters?
|
|
|
Kajto
|
De wind wordt steeds minder. Mijn GT31 speedmeter vrijdag binnen gekregen. Hoopte zondag meteen te kunnen testen. Het testen gaat vast lukken, een snelle tijd neerzetten, helaas niet
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Balen, morgen zag er goed uit maar nu wordt er zo'n beetje de hele dag onweer voorspeld en slechts 12 knp wind
|
|
|
Kajto
|
Met onweer kan het wel letterlijk knallen worden :-)
|
|
|
|
sjef
|
Wijk was lekkers zonnetje kwam nog effe op bezoek, Heerlijk of niet theMattie
@El B in gedachten was u bij ons!!!!
@ vinni/ paco/ marten/ guido/ mark/ lorenzo weekendje de hort op! heb nog niet een duidelijk beeld van wie wanneer kan geef effe door dan volkskinders!
mits er windis het weekend van de 26 juni?
|
|
|
LOEN
|
3de juli
|
|
|
TheMatti
|
Hij was lekker!!! Heb er een beste spierpijn aan overgehouden.......maarjah daar doen we het voor hè
|
|
|
gnijzink
|
Wijk was lekkers zonnetje kwam nog effe op bezoek, Heerlijk of niet theMattie
@El B in gedachten was u bij ons!!!!
@ vinni/ paco/ marten/ guido/ mark/ lorenzo weekendje de hort op! heb nog niet een duidelijk beeld van wie wanneer kan geef effe door dan volkskinders!
mits er windis het weekend van de 26 juni?
Zoals jullie weten vindt ik alles best! Hahaha. Just let me know! Iemand woensdag nog aanwezig?
|
|
|
Duc
|
*
|
|
|
sjef
|
@Duc wat wilt u zeggen?
Dat je last van je * hebt.
Namiddag nog mensen aanwezig? Aangezien NO op horst vaak goed te doen is!
|
|
|
sjef
|
Gelukkig waren er nog wel wat gasten.
Maar desondanks was het niet helemaal top maar heb wel de @ Elbandito uitgehaakte railey geland!!!
|
|
|
Kevin
|
Jaa was effe lekker in de avond topper zeg ik @sjef jezus wat een dikke raileys respect goed bezig
|
|
|
|
Vinni
|
Hoppa, sjefke knalde me er toch een paar dikke railys uit Echt een leuke avondsessie toch andre? Veel nieuwe tricks gedaan enzo.... 3e van juni is trouwens wel goed wat mij betreft.
|
|
|
sjef
|
bedankt gasten moet wel zeggen dat ik ook wel hele goeie leermeesters had deze avond!!!! en aan u alleen binnenkort maar weer ballen plakken
|
|
|
sjef
|
@Vinni konden ze wat vinden op de foto's?
|
|
|
der Torch
|
sjef 3e van juni hoor je dat? own die shit dan ouwe!!! haha
maar je ramt nu dus volgas een dikke railey erin, uitgehaakt en wel met de chikenloop aan je balzak, tarrels al wapperernd tussen je aars, stukken stront al vliegend om de oren bij je medekiters, en dan ook nog landen?!?!?!?!! respect ouwe!! goed bezig!!
|
|
|
sjef
|
haha zullen we er 3 Juli van maken dan!!!!!
El B ben inderdaad eindelijk van m'n kont korsten af!
Hoe staat het met uw vorderingen m.b. t.het water op gaan!
|
|
|
der Torch
|
in ieder geval nog twee weken geduld... begin al wel weer normaal te lopen, maar het zaakje moet ff herstellen nog... de structuur in me knieband is nog ver te zoeken helaas!!
3 juli, zet mij d'r maar bij dan...
|
|
|
Vinni
|
sjef 3e van juni hoor je dat? own die shit dan ouwe!!! haha
maar je ramt nu dus volgas een dikke railey erin, uitgehaakt en wel met de chikenloop aan je balzak, tarrels al wapperernd tussen je aars, stukken stront al vliegend om de oren bij je medekiters, en dan ook nog landen?!?!?!?!! respect ouwe!! goed bezig!!
@ Sjef, dinsdag de uitslag van de foto's, de fisio had het erover dat het dempmechanisme daar bij de schouder een klap heeft gehad. Ik moet nu touwtje springen als oefening XD
|
|
|
der Torch
|
vinni? ook slachtoffer geworden?
|
|
|
Vinni
|
vinni? ook slachtoffer geworden?
Neu valt mee! Had een stammetje op de schouder maar die begon te te rollen.. Toen hoorde en voelde ik iets knakken enzo het leek steeds net of m'n schouder een heel klein beetje uit de kom ging en weer terug klikte. Maar ik heb er nog wel mee op het water gestaan gelukkig
|
|
|
der Torch
|
okee beter dan!! aight!! hebben jullie wind daar 3 juli?
|
|
|