Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zaterdag is de wind niet zo goed qau richting op Horst. Je kunt beter naar zee gaan.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Heb denk ik niet de tijd om naar zee te gaan, moet eerst werken tot iets van 2 uur
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik ben afgelopen zondag gewoon bij Horst wezen kiten. Het was lekker rustig totaal 3 man kiters en 3 windsurfers. Ijs was t.h.v. stranden weg. Toen ik aan kwam lag er nog heel veel ijs tussen het laatste strand en Hardewijk en toen ik weg ging was ook daar de helft al weer van weg gedreven. Wel apart om langs het ijs op te kiten. Jammer dat de wind niet zo best was.
|
|
|
Rol@nd
|
Als er geen ijs meer ligt ben ik er zondag ook!
@Fly like hell, heb je nog mooie foto's gemaakt op oostvoorne, afgelopen zondag? Heb je ze ergens gepost?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Moest vandaag nog ff voetbanden halen bij telstar dus gelijk ff gekeken bij horst, drijft nu dus weer ijs langs. Weet niet hoe snel dat dooit maar die stukken ijs waren toch nog zo'n 2 cm dik. (is niet zoveel, dus denk ik wel tussendoor te kiten)
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Is er morgenmiddag nog iemand op horst ? Heb wel weer eens zin om te kiten. Ik ben er denk ik vanaf 2 uur
|
|
|
|
Rol@nd
|
Morgenochtend maar eens even kijken op horst! Zondag wordt toch weer oostvoorne denk ik.
|
|
|
|
Kajto
|
Ik ga vandaag ook even kijken. Drijft er nog ijs?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nee ijs is al lang weg !!!
Maar de spot is erg vlagerig (zoals altijd) bij zuid-west. Kunt beter doorrijden naar zee.
|
|
|
Kajto
|
Naar Horst rijden is ongever 3 minuten, dus ik rij vandaag even naar Horst :-)
|
|
|
JM84
|
Vandaag bij Horst geweest, was goed te doen, klein beetje vlagerig maar heb lekker kunnen varen...... En wat de ijs betreft helemaal weg..... het enige ijs dat ik heb gezien was van die ijscokar die op volle toeren draaide met dit lekkere weer
|
|
|
|
|
|
markiter
Geen avatar
Logs: 0 | 9 uur
|
Ok, Ik ben er denk ik tegen half 1 / 1 uur
Het ging lekker vanmiddag, we waren met z'n drieën: een 9 was lekker aan het springen, een 10 was 2x vrij kort op het water (koud? Hij had toch 2 wetsuits aan.) en ik met de 12 aan het cruisen en kleine sprongetjes geoefend tussen 50 en 100 cm ...
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Ik was idd 2 keer vrij kort, door de kleine opvolgende golfjes kreeg ik steeds water bij m'n schoentjes en wetsuits waardoor ik door de kou heel snel spierpijn in m'n kuiten kreeg. Daardoor al vrij snel gestopt. Hopelijk is er de rest van de week nog een beetje wind, ik heb niet voor niets vrij hoop ik
|
|
|
markiter
Geen avatar
|
Ik was idd 2 keer vrij kort, door de kleine opvolgende golfjes kreeg ik steeds water bij m'n schoentjes en wetsuits waardoor ik door de kou heel snel spierpijn in m'n kuiten kreeg. Daardoor al vrij snel gestopt. Hopelijk is er de rest van de week nog een beetje wind, ik heb niet voor niets vrij hoop ik
Vraag een droogpak voor je verjaardag of als bonus van je baas! 200% meer kiteplezier van november - maart.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Eerst nog een keer nieuwe kites, 2 verschillende merken / types is nou niet heel geweldig fijn. En het was niet echt m'n wetsuit, komt vooral doordat de schoentjes niet fijn dicht blijven en daardoor komt er water in wat dan ook weer omhoog komt richting m'n benen
|
|
|
|
|
markiter
Geen avatar
|
Ik heb nog ff een filmpje ge-edit van gister
Wow, prachtige beelden, mooie kwaliteit. En ook mooi gemonteerd trouwens! De volgende keer kom ik graag even bij je in de buurt varen. Ik heb zelfs nog geen kitefoto van mezelf, laat staan een video.
|
|
|