HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Denk niemand aangezien de windrichting niet goed is voor Horst (licht aflandig)
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Dat zal geen probleem zijn op Horst, je kan toch overal staan...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat zal geen probleem zijn op Horst, je kan toch overal staan...
Ja maar zo werkt het niet, is het aflandig dan ga je nergens kiten! Stel je voor dat je je kite moet losgooien. Dan ben je mooi de sjaak en gaat die zo lekker de vaargeul in.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Eens, Horst moet je niet willen met aflandige wind. Het is er bij aflandige wind de eerste 200mtr levensgevaarlijk. Door de bomen aan de kant krijg je enorme windgaten waardoor je kite dingen gaat doen die jij niet wilt.
|
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Toen ik er gister langs reed lag het nog open, maar als ik nu naar de webcam kijk zie ik dat het toch bijna dicht ligt langs de kant. Hopelijk zondag icekiten Waarmee kiten jullie dan, snowboard, noren, ijshockey of homemade board?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wil van het weekend naar Horst met mijn buggy omgebouwd met schaatsen eronder.
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik ga mijn mountainboard ombouwen. Wielen eraf en ijzers eronder.
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik zie net dat de wind helemaal weg is zondag.
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Dat is waar. Hopen dat het kan zondag.
|
|
|
|
|
lolbroek3
|
Morgen maar eens kijken hoe het ijs erbij ligt tussen harderwijk en horst. Er schijnt een mooi baantje te zijn geveegd. Woensdag lekker windje, dus maar eens een snowkitesessie
|
|
|
|
lolbroek3
|
Hangt van de wind af, vanochtend was de voorspelling nog 5 knopen, maar is inmiddels bijgesteld naar 9 knopen... Wat ga jij doen dan?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Wou zelf ergens in de buurt van Harderwijk gaan snowkiten, weet niet of je ergens een plek weet ?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Gewoon naar een boer gaan en vragen of je zijn weiland in mag. De meeste vinden dit wel goed.
|
|
|
lolbroek3
|
Zat zelf te denken aan Eemmeer, lekker dichtbij voor mij. Aangezien ik geen geschikte weiland weet, ze zijn hier in de buurt allemaal vrij smal...
Hoeveel m2 heb je eigenlijk nodig met wind van 9 knopen?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Voor snowkiten zou ik voor een relatief grote kite gaan, iets in de trend van 12-14m. Voor op het ijs zou ik toch niet veel groter als 10m gaan.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Lukt met de windrichting van morgen denk ik wel als je bij het laatste strandje gaat. Hoe laat kan jij daar zijn ?
|
|
|
mart
|
Hoelaat gaan jullie morgen? Want dan kom ik ook buurten.
|
|
|
lolbroek3
|
Realiseer me net dat ik om 14uur weer thuis moet zijn, dus uurtje of 10 doen? of eerder? maakt mij niet uit.
|
|
|