mart
|
Dan doe ik met je mee lolbroek. moet half 3 op werk zijn. 10 uur op horst doen?
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Is goed, achterste strandje? Ik zag net dit :http://www.nufoto.nl/fotos/266387/ijsbreker-door-het-wolderwijd.html Kan vrij slecht nieuws zijn...
|
|
|
|
mart
|
Het is perfect op horst. goed ijs en sneeuw
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik ben morgen vanaf ongeveer 11.30 aanwezig @ Horst, laatste strandje
|
|
|
Wildebrasser
|
Lekker toch nog een uurtje op horst gesnowkite. Prima te doen, ondanks een paar gladde en een natte plek na. Misschien morgen einde middag weer. Ik gebruik een 8m ozone acces foil kite.
|
|
|
|
dennisvansetten
|
heey ligt er genoeg sneeuw om goed en lekker te kunnen snowkiten? Ben een beetje aan het kijken voor een goede snowkitespot laat maar weten
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Over het algemeen genoeg sneeuw (zo'n 10-15cm), op een aantal plekken zijn wat baantjes geveegd voor/door schaatsers, maar met de windrichting ga je daar haaks op (dus 1 sec eroverheen) en er is 1 zo'n strook waarbij aan beide kanten het ijs niet hard is, hierdoor zak je ff wat weg (paar cm) maar je kan wel gewoon doorkiten
|
|
|
Kemperman
|
Een snowboard heb ik niet, maar zou het lukken met een kiteboard zonder vinnen?
|
|
|
lolbroek3
|
Kan wel denk ik, maar dan niet met een ijs ondergrond. En het is heel slecht voor je board gok ik. Zoek ff op marktplaats, daar vindt je vast wel een snowboardje+boots voor +/-50€. Heb ik ook gedaan
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Schijnt idd erg slecht te zijn voor je boardje. Heb zelf gister een setje voor 3 tientjes op de kop getikt. Is dan wel oude meuk maar goed genoeg om mee te raggen
|
|
|
lolbroek3
|
Iemand enig idee wie de fotografen waren vanmiddag, ben wel benieuwd naar de foto's. Zullen vast mooie tussen zitten.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Heb van die ene gast met die grote toeter een visitekaartje, ligt nog in m'n auto, zal straks wel ff een linkje hier neerzetten
|
|
|
|
niels
|
Zijn er vanmidag nog mensen rond 16:00 uur op horst te vinden?
|
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Heerlijk kunnen snowkiten op Horst. Dinsdag ging net met de 10 M maar woensdag middag was top. Heerlijk zonnetje erbij. Maar nu mag het weer warm water regenen zodat we snel weer echt kunnen kiten.
|
|
|
|
|
|