marcus aurelius
|
@ fly like hell. Als je nog tijd hebt zeker gaan, wind gaat nu goed aan!!
|
|
|
|
niels
|
Zijn er vandaag nog mensen die gaan, liefst een beetje vroeg. Moet de kids uit school halen
Zie net dat muiderberg ook een optie is met west.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
waar zie jij dat muiderberg een optie is met west? als ik hier bij spots kijk is dat niet zo namelijk, en de spot kennende al helemaal niet.
|
|
|
Rofl
|
Hey mensen, ik woon sinds januari bij Nijkerk in de buurt en vroeg me af hoe het is om op strand horst te kiten? Ik kom uit Groningen en kite voornamelijk op Mirns en de waddenzee. Hoe is de wind en diepte van het water etc?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Waterdiepte is vergelijkbaar met mirns, water is meestal net iets vlakker dan op mirns. Wind is meestal minder dan mirns, en vlageriger. Alleen met NO is het een vrij stabiele wind
|
|
|
Wildebrasser
|
Nog iemand op Strand Horst vandaag? Ben er zelf rond 11:30.
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Was toch behoorlijk zuidenwind....erg vlagerig en behoorlijk aflandig toch?? Ik durfde t niet aan....
|
|
|
niels
|
vrijdag nog iemand?
|
|
|
|
niels
|
Vind ik op horst niet echt een probleem
Mag ook muiderberg zijn
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Niels, als de voorspelling zo blijft dan ben ik er ook rond 12.00 ook op Horst. Ik app je de exacte tijd nog wel door! Wiehoeeeee!!!
|
|
|
tgroot
|
Iemand horst morgen?
|
|
|
riesie
|
Woensdag middag 3 april, 18 knopen. Eind van de middag nog bikkels?
|
|
|
Calimero
|
Ik wil wel, kan ook, maar voor mij als beginner net te aflandig....andere x heel graag!
|
|
|
|
Calimero
|
Zaterdag west 12/13 knopen met vlagen tot 19! Kortom perfecte condities voor een 12m. Ik wil er rond 11u zijn zoals het er nu naar uitziet. Nog meer liefhebbers???
|
|
|
Psychotic
|
Schrijf mij ook maar op. Morgen rond een uurtje of elf ben ik er ook wel denk ik.
|
|
|
BdB
|
als het klopt kom ik ook die kant op, meteen ff langs telstar
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik weet niet wat jullie wegen en hoe groot jullie kite is maar met de voorspelde 10knp valt er op Horst weinig te beleven (of je moet gaan paintballen).
|
|
|
Calimero
|
Wind is idd bijgesteld! Morgenochtend ng effe kijken...als ik ga, minimaal 12 knopen, dan post ik nog wel effe.
Helaas geen wind vandaag!!! Wellicht zondag nieuwe poging doen....ik post als ik ga, maar voor vandaag een no go!
|
|
|
|
|
Matthijskite
|
Yep morgen ochtend van de party! Voor 10 uur wel aanwezig!
|
|
|