JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Prima logo idd...heb erg behoefte aan een nieuwe sweater..en wil er graag 1 die laat zien dat ik een KH-er ben! Dus zorg ff dat die shit er komt voor de zomer!!
PS: zorg ook nog voor lycra's!! Die kan iedereen hier over zn pak heen dragen (en dat zullen we zeker doen als ze er vet uit zien!)...die zijn altijd zichtbaar dus goede reclame en leuk dat je op het water herkenbaar bent voor elkaar.
|
|
|
martijn
|
ik zit me dat nou ook al af te vragen of er nog wat van komt. Ik heb dit een jaar geleden gepost, genoeg tijd lijkt me!? heb toen der tijd nog aangeboden om te helpen...
wie kan ons meer vertellen?
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Het probleem is dat we het logo alleen in super lage kwaliteit hebben (zie bijlage), daardoor hebben we nooit echt iets kunnen regelen. Als er iemand is die het logo goed kan overtrekken, graag.
|
|
|
Morres
|
ffs andy, ik heb em overgetrokken je hoeft alleen maar het lettertype te veranderen
|
|
|
andy
Moderator
|
We hebben het logo in iets hogere kwaliteit kunnen regelen. Laurens gaat deze week even een sample hoody bestellen. Als dat wat is, kunnen jullie de hoodies bestellen.
|
|
|
Morres
|
beterder
|
|
|
|
Morres
|
dikke vette KICK, verder: zie even of de NKV en Souze NOGSTEEDS bereid is om die goodies erbij te doen..aangezien we straks al 1,5jaar VERDER zijn...
|
|
|
Spoon
|
wat een mooie HOOFDletters heb JIJ?
ook ZO'N last van een SELECTIEVE caps-LOCK?
neemt niet weg dat het idd lang geleden is. ben ook wel is toe aan een kitehigh sweater...
|
|
|
Morres
|
ik heb een OOSTiNdisCHE CAPSLocK
|
|
|
dahtimstah
|
Hoe duur zijn de sweaters?
|
|
|
|
|
kitertjuhNL
|
LYCRAAAAAAA!
Goed idee! Vaart iedereen er straks mee
|
|
|
andy
Moderator
|
Heeft even geduurd, maar van de week heb ik een sample longsleeve binnen gekregen . Komende weken moeten we nog even de designs afronden en dan kunnen we ze eindelijk verkopen. Prijzen zullen waarschijnlijk dit zijn: T-shirt E24.95 Longsleeve E29.95 Hoody E49.95 Hoody met rits E59.95 Dit gaat via een ander bedrijfje, die alles gaat regelen. Kwaliteit van de kleding ziet er erg goed uit, vandaar dat de kleding niet goedkoop is. We gaan ook nog kijken naar lycra's, maar daar weten we de prijzen nog niet van.
|
|
|
|
Morres
|
wat een prijzen hey...
|
|
|
El Banditos
|
wat een prijzen hey...
Idd zeg, sorry maar voor dat geld kies ik toch iets anders. Bijvoorbeeld het andere topic wat hier loopt met kite hoodies en shirts. Sorry kitehigh, maar de hobby zelf is al duur genoeg, maar het idee is cool, vooral een Lycra
|
|
|
Joy.H
|
wat een prijzen hey...
als je dit al erg vindt ik heb een mailtje gestuurd naar mystic om te vragen naar hun prijslijst van de 2009 kleding collectie.....heb toestraks de lijst ontvangen en als je ziet wat dat voor prijzen zijn, dan val je achterover van je stoel en koop ik idd liever kleding in het eerder genoemde topic. Even een voorbeeld: de goedkoopste boardshort uit hun collectie kost evenetjes 50 euro het simpelste t-shirt wat ze leveren: 30 euri
|
|
|
El Banditos
|
ja joh prijzen gaan tegenwoordig nergens meer over, heb laatst boardshort gekocht van quicksilver/naish, kon hem gewoon niet laten hangen. Maar wel weer ff 70 euries.
We kunnen wel klagen maar toch kopen we het wel met ze allen, al is het maar 1 stuk per persoon.
kortom het is allemaal duur maar wel leuk en mooi spul
|
|
|
Morres
|
tja, mystic is overpriced meuk Daar wordt god geld verdiend, mag ook, daar niet van, koop het zelf niet Maargoed, ik had via andere links, toen ik dit topic startte, ook al websites gevonden van bedrijven die ALLES bedrukken, en toen kwamen we op hoodys van 23-26euro, incl bedrukking en excl verzend naar users....
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Er word het 1 en ander besproken dus het zal uiteindelijk goedkoper uitkomen. Wij vonden na nog eens goed nagedacht te hebben de prijzen ook wel te hoog. Word dus wederom aan gewerkt
|
|
|
wouterb
|
Incl. lycra's nu?? goed bezig gasten!! Ben in sept. jarig en mijn lijstje is nog maagdelijk.......
|
|
|