diederik
|
big air 360 kiteloop
27 jaar
4 a 5 jaar ervaring
werk: kitaholic
|
|
|
VincentC
|
April 2006 begonnen Van deadman's tot kiteloops en stuff 16 jaar Telegraaf bezorger, fotosoepert en binnenkort pizzasjeeser
Kitelounge?
|
|
|
bandito
|
september 2006 begonnen van 360 tot surfacepasses 15
nikss
|
|
|
diederik
|
hoezo kitelounge...lekker laten staan
|
|
|
-Mark-
|
back roll 360 one footer
jullie 2006 Timmerman en 18 jaar
|
|
|
Kevin
|
Handlepasses En kiteloops en big-air!
Die hard sinds 2006 Laf sinds 2005 (dus niet elke week een keertje)
Leeftijd: 18
Werk: heb ik niet !
|
|
|
DaanD
|
Mei 2006 begonnen F-16 / S-Bend / 1080 Unhooked Forward 18 Jaar Student economie (dus inkomsten uit stufi ) & op dit moment koos werkloos
|
|
|
® € M © 0
|
Sinds begin maart 2007 Springen 360 ....... 15 jaar Scholier
|
|
|
michiel v geel
|
hey ik ben michiel
ik ben zo medio 2001 gestart met vliegeren met zo'n plankje onder mijn voeten
nu halverwege de winter van 2008 is het me bijna gelukt mijn mijn eerste meters te maken alleen gaat dat nog niet helemaal lekker
ik werk als aministratief medewerker bij de mcdonalds
|
|
|
Emma
|
Alleen krijgt natuurlijk wel dat vooral de mensen die goed zijn hier neer gaan zetten wat ze allemaal kunnen
|
|
|
|
michiel v geel
|
Alleen krijgt natuurlijk wel dat vooral de mensen die goed zijn hier neer gaan zetten wat ze allemaal kunnen idd iedereen schaamteloos neerknallen wat je kan
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Alleen krijgt natuurlijk wel dat vooral de mensen die goed zijn hier neer gaan zetten wat ze allemaal kunnen waarom zou dat? ook al ben je 3 jaar bezig en je kan alleen een 360 of net aan springen. als je er maar lol in heb daar gaat het om! iedereen gewoon lekker neer zetten. waarom zou je je schamen?
|
|
|
Texelboy
|
ben begonnen in juli 2007
Vaar gewoon nog maar een beetje heen en weer
21 jaar
Kok
en heb een north rebel 10 m 2007
|
|
|
peter.
|
april 2006 begonnen
tricks: front roll kiteloop,s f16 enz.
20 jaar
beroep: kok
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Alleen krijgt natuurlijk wel dat vooral de mensen die goed zijn hier neer gaan zetten wat ze allemaal kunnen Ik ben zelf begonnen en ik kan toch ook nog niks. ik wil gewoon weten hoe snel iets mogelijk is en dat wordt voor mij al een stuk moeilijker, omdat ik zeker in vergelijking met die jonge gasten al aardig bejaard ben. Maar ik zeg maar zo lekker belangrijk en gewoon proberen en gaan. En het beste is dat je er gewoon super veel plezier in beleeft das toch het belangrijkste. En bang of onzeker over wat je wel of niet kunt hoef je zeker niet te zijn. lekker genieten en tevreden zijn
|
|
|
Lex
|
Alleen krijgt natuurlijk wel dat vooral de mensen die goed zijn hier neer gaan zetten wat ze allemaal kunnen Of alle opscheppers
|
|
|
Denice
|
Juli 2006 begonnen Juni 2007 voor het eerst echt heen en weer gevaren, daarna ging het snel beter nadat ik boardgevoel kreeg! Springen ( nog niet genoeg controle ) en al smooth wat bochtjes maken.
43 jaar en van beroep Chef zwembad en volleybaltrainer.
|
|
|
horstie
|
2005 plat op m`n bekloop`is m`n favo en de rest .... gewoon een beetje springen en doen ja als je de 40 gepasseerd ben en eigen baas dan ben je toch wat angstig om wat te breken of te kneuzen ( kost geld en deze hobby kost al genoeg hahaha)
|
|
|
|
chico
|
Hoe goed ik ben meet ik aan de hoeveelheid applaus, het aantal gevraagde handtekeningen en de starlets die m'n board willen dragen. Hmmmmm.......blijkbaar moet ik nog wat oefenen.
|
|
|
godfather
|
2006 varen is no-problemo naish haze 133 en spleene the door 159 best waroo 9/13m jumps landen :-) en transitions oefenen
29 jaar IT-nerd
|
|
|
Idefixe
|
2006 / lekker heen en weer knalluh / beetje jumpen en wacht ff op wat warmer water om me weer te verdiepen in allerlei tricks ( specialiteit: head first into China ) 47 en geef les in een gesloten justitiële jeugdinrichting. ( volgens mij niet al te lang geleden ook al zo'n topic gehad?)
|
|
|
Joosdo
|
28 jaar
kok
kite sind 2003
BIG AIR
Kiteloop (voorzichtig aan)
Frontroll
Super Carven