Ik heb wel op een deur van RL gevaren en die voer best lekker verder nog nooit op een klein board van RL gevaren maar wel een keer iemand op gezien en die ging er erg lekker mee.
deze deur is echt geniaal:
« Laatste verandering: Februari 12, 2008, 00:22:19 door Crazy Kevin »
leuk dat er een speed boardje bij zit, zie je niet vaak... het lijkt ook of er een flink concaafje in zit http://www.rlkite.com/img/details/new/concave.jpg ziet er niet verkeerd uit, tja je zou toch eigenlijk een keer op moeten varen.
Ik heb wel op een deur van RL gevaren en die voer best lekker verder nog nooit op een klein board van RL gevaren maar wel een keer iemand op gezien en die ging er erg lekker mee.
deze deur is echt geniaal:
Die deur is het gewoon helemaal!! te gek dat ding.
Momenteel vaar ik op een Nobile 666 135*44 (95 kg)
Het board dat ik besteld heb is de concave 130*40
Ik hoop een beetje het volgende: - Nog betere controle bij high end (hoewel ik daar met het andere board ook niet zo'n problemen mee heb) - Beter carven (gaat nu wel, maar kan beter dan met huidige board) - Strakker toe-side varen
@globe: Het lijkt wel alsof de bovenste pad dichterbij de heelside rail staat dan de onderste...? Expres zo gemonteerd, ik zie namelijk dat je meerdere inserts hebt bij die bordjes...
Momenteel vaar ik op een Nobile 666 135*44 (95 kg)
Het board dat ik besteld heb is de concave 130*40
Ik hoop een beetje het volgende: - Nog betere controle bij high end (hoewel ik daar met het andere board ook niet zo'n problemen mee heb) - Beter carven (gaat nu wel, maar kan beter dan met huidige board) - Strakker toe-side varen
Is dat realistisch?
.... volgende week testen bij Colona Watersports
Beter high-end zal wel, je board is erg breed(666) carven zal ook wat beter gaan gezien je nieuwe board smaller is.
Maar dat hangt wel af van de contructie vna je nieuwe board, als de rail gewoon lomp is, helpt het niet bepaald