Morres
|
dat kan gewoon niet dat je nu niet wegkomt met 7 meter, eerder waai je compleet weg.... of weeg jij 200kilo?
|
|
|
|
Alferink
|
Mss, techniek? kleine snelle kite niet goed door het venster rammen?
|
|
|
blinco
|
maar de oesterdam was windkracht 6 en met vlagen 7 dan kan je tog ook mee een 9m?
|
|
|
Morres
|
Ik ken die spot niet, maar misschien is het handig je gewicht en niveau te vermelden..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
De Oesterdam is een dam tussen Tholen en Zuid-Beveland in het oosterlijke deel van de Oosterschelde. En daar blies het niet van de daken??
|
|
|
blinco
|
ik denk zelf dat 9meter beter was geweest!!! maja egt warm was het nie...... de wind meter gaf op sommige momenten maar windkracht 5 aan!!!! tzal wel aan de spot gelegen hebben en nie aan mij(ik blij)
|
|
|
Morres
|
Ik ken die spot niet, maar misschien is het handig je gewicht en niveau te vermelden..
Anders heeft het geen nut een topic te starten..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik denk zelf dat 9meter beter was geweest!!! maja egt warm was het nie...... de wind meter gaf op sommige momenten maar windkracht 5 aan!!!! tzal wel aan de spot gelegen hebben en nie aan mij(ik blij) Wel apart om te zien, dat verschil als ik van guru uit mag gaan!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
7m kan je vanaf 18kn tot ergens in de +40kn afhankelijk van je gewicht en ervaring. Echter begint een 7m lekker te varen vanaf +- 23 kn.
|
|
|
diederik
|
wat een gast....onleesbaar gewoon...WAT IS JE F*CKING GEWICHT!!!!!
|
|
|
sjef
|
was vandaag op horst met mn 7m ging redelijk goed, soms moest ik werken maar een 9m was voor mijn gevoel zeker te groot geweest om veilig te varen met de *-)ruige vlagen. mn gewicht is 82 kg mn adrenaline pijl is wel weer op peil
|
|
|
JorritPi
|
Haha, als Diederik wat vraagt kun je maar beter antwoord geven! Dude, wat is je gewicht? Kracht 5.. daar kom ik met mijn 7m ook nog mee weg. Heb je een gat in je kite? Off topic: Diederik, alles goed? Ben jij ook nog wezen knallen vandaag? Ik bel je zodra ik woensdag weer in het land ben...ik moet echt snel weer even raggen op de Slufter ofzo!!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Zo ben je daar ook weer? ook goedemiddag.......
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik denk zelf dat 9meter beter was geweest!!! maja egt warm was het nie...... de wind meter gaf op sommige momenten maar windkracht 5 aan!!!! tzal wel aan de spot gelegen hebben en nie aan mij(ik blij) Kijk, het lost zich vanzelf op.... Slotje!
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik vaar regelmatig op de oesterdam en daar kan het ook van de planeten waaien!!
De ideale windrichting daar is zuid en zuidwest en met laagwater.
Aanlandige wind is zeker een afrader, ivm de drukke autoweg die direct achter de dijk ligt...
|
|
|
|
Ernestooo
Geen avatar
|
Zou er een causaal verband bestaan tussen kite skills, gewicht en type kunsten?
|
|
|
diederik
|
Zo ben je daar ook weer? ook goedemiddag....... OOk middag...sorry beetje bot...bedoel het anders als het overkomt....
|
|
|
Geronimo79
|
jah et was bij ons ook bijna windstil. af en toe een vlaagje... verder niks.. (groningen)
|
|
|
Roderick
Geen avatar
|
Ik (70 kg 1.25m boardje) gebruik mijn 7m vanaf ergens achterin de 20 knopen (+/- 28) tot ongeveer 40 Ik heb een 7,10, en 14m rhino '07. Die 7 en die 14 gebruik ik niet vaak. Die 7 dit jaar denk ik 5 keer gebruikt, Maar ja, die dagen had ik dan ook echt niet willen missen
|
|
|
WaZuP
|
ik heb dit jaar met convert 7 9 en 12 les gegeven en ik moet tog zggen met een kleine 5 en wat groter board kan ik al hoogte lopen. Vanafwindkracht 7 gaat springen echt giga hoog, tog zeker 6m+ en pak em beet lijnlengtes ver.
2;1 geeft je wel een stuk meer low end als de 1;1 setting
|
|
|