kiten op De Grote Plas in Delft?

MaartenM

Geen avatar

April 17, 2009, 10:50:30
edit2Rapporteer  
Mijn vraag is dus of er op De Grote Plas (in het Delftse Hout) mag gekite worden.

De voorzitter van de windsurfclub kon het me niet vertellen.

groetjes
Maarten
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 April 17, 2009, 22:30:17
edit2Rapporteer  
Dat lijkt me van niet aangezien het onder de BPR regeling valt.
FunkyoneNL

Antwoord #2 April 28, 2009, 15:53:51
edit2Rapporteer  
Al zou het mogen je moet daar niet willen kiten... Rondom bomen supervlagerig als je dan perse dichtbij wilt kan je beter nog denk ik de Dobbenplas pakken.... Maargoed ik haal het op allebij de plassen niet eens in me hoofd om er te kiten....
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 28, 2009, 18:43:55
edit2Rapporteer  
Hoezo BPR? Het is een afgesloten plas waar geen beroepsvaart e.d. kunnen komen.

Maar wat FunkyoneNL al zegt ben je gek als je daar gaat kiten. De bomen zijn veel te hoog, er staan flats dichtbij die voor enorme turbulentie zorgen. Zelfde op de nog veel kleinere dobbeplas.

Je bent gek als je het gaat proberen.

Enige mogelijkheid was de Zevenhuizerplas, maar sinds ze daar megahoge electriciteitsmasten hebben neergezet is het niet meer toegestaan.

Lekker naar zee gaan of Oostvoornsemeer. Is zonder files maar een half uurtje max rijden vanaf Delft.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #4 April 28, 2009, 20:25:05
edit2Rapporteer  
Lekker naar zee gaan of Oostvoornsemeer. Is zonder files maar een half uurtje max rijden vanaf Delft.

Juist
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #5 April 28, 2009, 22:14:52
edit2Rapporteer  
Hoezo BPR? Het is een afgesloten plas waar geen beroepsvaart e.d. kunnen komen.

Maar wat FunkyoneNL al zegt ben je gek als je daar gaat kiten. De bomen zijn veel te hoog, er staan flats dichtbij die voor enorme turbulentie zorgen. Zelfde op de nog veel kleinere dobbeplas.

Je bent gek als je het gaat proberen.

Enige mogelijkheid was de Zevenhuizerplas, maar sinds ze daar megahoge electriciteitsmasten hebben neergezet is het niet meer toegestaan.

Die masten waren er al maar ze hebben de plas verder uit gegraven\groter gemaakt waardoor het water dichter bij de masten is gekomen en daarom mag het niet meer.
mxm

Antwoord #6 April 29, 2009, 22:50:03
edit2Rapporteer  
gewoon proberen.
als je mij even mailt, ga ik met je mee.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.