Vorig Jaar 3 weken geweest.. 1 dag niet kunnen kiten. fantastische wind..
wel druk op het water precies bij kite beach.. maar 20 meter naar links en het wordt al Stukken rustiger. alleen is wel lastig aan land komen omdat er rosten zijn. Maar op het strand staan 2 stenen pilaren (bij de bomen), daar kan je aan land komen..
launching kan vervelend zijn later in het hoogseizoen omdat het strand langzamerhand steeds kleiner wordt..
Encuentro is vet, maar moet je wel Precies weten waar je aan land kan komen, je kan een hélé vette doch niet te lange downwinder van kite beach naar encuentro maken.
La boca trainen de pro's van cabarete vanwege het vlakke water. maar Please dont swallow the water..! Ga je de rivier op moet je goed met Hoge golven kunnen omgaan, eenmaal op zee kan je een downwinder maken naar cabarete.. ook vet, duurt ong. een uur..
Cabarete staat bekent om z`n feestje en bijna iedere avond gaat 't los!
Mocht je willen verblijven op kitebeach.. Extreme Hotel is ook een tip, ik ga er dit jaar weer 3 weken (juli) heen, gezellige sfeer.. snel contact met mensen
etc..
Wat ik mij wel afvraag, weet iemand wat er Ná het rif komt.. gaat het dan HARD naar beneden .. of?
Op het water is het wel locals rule, 't liefst varen die gasten OP het zand.... maar ze knallen iig erg dicht langs de branding.. dus als je ff een frisse duik neemt, kijk uit..
Dingetjes die je wel echt moeten weten zijn prijzen van Motoconcho's en ander vervoer.. gasten die je op brommertjes vervoeren zijn overdag 20persos voor 1 pers. 40/50 voor 2. een wat langer ritje (van extreme naaar politie(andere kant dorp) bijv) is 30 pesos. savonds verdubbelen de prijzen zich..
en gepast betalen, die gasten kunnen "Nooit wisselen" of van te voren onderhandelen..