Frank (zwafra) is er nog niet uit. Hij springt niet meer zo hoog als met het model 2011 Hij vraagt zich dan ook af, was het model 2011 beter of begint de leeftijd roet in het kitegenot te gooien.
Aangezien er iets mis ging met de levering van mijn nieuwe Wainman Gypsy konijn 7meter,een andere weg ingeslagen..moet zeggen scheelt een hoop centen.Een oude bekende voor velen onder ons uit 2008'' Best Nemesis HP 7M'' is mijn deel voor weinig en weinig gebruikt.Ook een alleskunnertje ,zo worden ze niet meer gemaakt anno 2014.... En het springt en dat loepen gaat ook lekker volgens dat filmpie Ben benieuwd hoe die gaat ,hij is in de test
Ja peter ..Best Nemensis waren (zijn) Top kites ...heb er veel plezier mee gehad.. @ de Gier ...misschien als ik jou leeftijd mag behalen dat het dan wat minder wordt ....maar voorlopig gaat ie nog lekker ....merk nog niet veel van de ouderdoms verschijnselen. En om dat vast te leggen heb ik mezelf maar eens een echte actioncam (Isaw) cadeau gedaan..
Ikke ...nooit ......ik ben cameraschuw...... ik zie trouwens nooit meer foto,s van mij daarom heb ik zelf maar zo,n ding gekocht. maar Herman ik ga jou acties nu ook wel eens filmen . (Als ze de moeite waard zijn ..)
Gister wezen shoppen bij Versus.Omdat ik na een kitesessie vaak knalrode ogen heb(oorzaak:zon,zout water spray) ,ben ik op zoek gegaan naar hopelijk goede bescherming voor mijn oogie's.Vandaag ff testen die LIP's ,er zit nu tenminste een goed koord aan zodat ik mijn brilletje een keer niet verlies