Mario
|
vloeken en schelden
|
|
|
chico
|
Ik zou aan de eigenaar ff vragen of ie mn kite tas even wil uitspoelen en laten drogen in de wind. Zo niet, tja dan....
|
|
|
|
helium
|
De eigenaar `afzeiken`
of, gewoon effe uitwassen in de zee en laten drogen. (bent er toch al)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Netjes vragen of jij ook even over de jas van de eigenaar heen mag piesen, zodat het mooi eerlijk is.
Zo niet vragen of de eigenaar zelf even over zn eigen jas heen wil piesen.
zo niet vragen of de hond even over zn jas heen mag piesen
zo niet vragen of de eigenaar even over zn hond heen wil piesen
zo niet vragen of de hond even over zijn eigenaar wil piesen
tja en daar houdt het wel op met netjes oplossen..
|
|
|
Gerard
Gast
|
Pffff, het wordt tijd dat het weer gaat waaien.
|
|
|
Kiterbram
|
Met die tas het gezicht van de eigenaar effe schrobben.
|
|
|
Chris c
|
Vorig jaar meegemaakt in Andijk. Eigenaar van het beestje was een oudere dame. Ze vond het heel erg en maakte haar excuses. Thuis de kitetas gewassen en was weer als nieuw daarna.
|
|
|
CeesV
|
Het baasje vastbinden en laten toekijken hoe jij z'n hond ritueel slacht! Tenzij het baasje zich verontschuldigd... Maar als ik het gevoel heb dat hij/zij het toch niet meent, gewoon slachten!
|
|
|
rocket man
|
vragen of die m'n kiet opgooit
|
|
|
Langbeest
|
@Tom,
ik was hier al bang voor.
|
|
|
e_surf
|
De tas mee naar huis nemen en in de wasmachine gooien. Er verder geen probleem van maken.
|
|
|
dahtimstah
|
Een oude kite ( 16 m²)pakken en het baasje eraan vast maken met 40 Knp.
|
|
|
Jelle
|
zo niet vragen of de hond even over zn jas heen mag piesen
LOL ! Dit gebeurt regelmatig, soms zie ik het op tijd en dan helpt hard schreeuwen nog net.
|
|
|
Lude
|
hond in tas, tas in water?
Eerst die hond flink corrigeren (iets naar toe gooien (sleutelbos schrikken ze erg van), of schreeuwen). Daarna evt diegene er wel op aanspreken, maarja.. die kan ook niet volledig bepalen wat zo'n beest doet als hij vrij rond loopt...
|
|
|
Marko
|
Houd je hond gewoon aan de lijn als het op dat stukje druk is op het strand. Ik had laatst dat ik mijn kite opliet en dat die hond als een gek achter mijn kite aan wou rennen maar dat kon niet omdat hij in de lucht stond. Even later stond die op 12 uur en begon hij mij te bespringen omdat ik onder mijn kite stond
|
|
|
Pepper
|
eeuuhh...ff naar de baas van het hondje toe gaan en hem vriendelijk bedanken ....en dan lekker gaan kiten jij pist toch ook wel is tegen de kerk na een lekker avond je stappen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
onze kat heeft al een paar keer mn kites en mn pak te grazen genomen. arme demente k*t. beessie weet ook niet beter.
maar wat had ik 'm graag uit zn lijden verlost...
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Mn broer heeft dat ook wel eens gehad, maar je moet iig je tas uitspoelen daarna. Als je dat niet doet gaat iedere hond die er daarna langs loopt er nogeens dunnetjes overheen
|
|
|
KappuhH
|
Houd je hond gewoon aan de lijn als het op dat stukje druk is op het strand. Ik had laatst dat ik mijn kite opliet en dat die hond als een gek achter mijn kite aan wou rennen maar dat kon niet omdat hij in de lucht stond. Even later stond die op 12 uur en begon hij mij te bespringen omdat ik onder mijn kite stond Dat was zeker de hond van Stef, beestje doet niet heel veel maar is wel lekker actief bij alle kites die opgelaten worden Zwart/witte bordercollie...
|
|
|
Marko
|
Houd je hond gewoon aan de lijn als het op dat stukje druk is op het strand. Ik had laatst dat ik mijn kite opliet en dat die hond als een gek achter mijn kite aan wou rennen maar dat kon niet omdat hij in de lucht stond. Even later stond die op 12 uur en begon hij mij te bespringen omdat ik onder mijn kite stond Dat was zeker de hond van Stef, beestje doet niet heel veel maar is wel lekker actief bij alle kites die opgelaten worden Zwart/witte bordercollie... Het was laatst op workum kan dat kloppen?
|
|
|
|
CeesV
|
Houd je hond gewoon aan de lijn als het op dat stukje druk is op het strand. Ik had laatst dat ik mijn kite opliet en dat die hond als een gek achter mijn kite aan wou rennen maar dat kon niet omdat hij in de lucht stond. Even later stond die op 12 uur en begon hij mij te bespringen omdat ik onder mijn kite stond Dat was zeker de hond van Stef, beestje doet niet heel veel maar is wel lekker actief bij alle kites die opgelaten worden Zwart/witte bordercollie... Het was laatst op workum kan dat kloppen? klopt helemaal!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb zelf ook een Boder Collie en die vliegt ook achter de schaduw van oa de kite aan. Kan hij de hele dag mee bezig zijn, dan kan hij savonds bijna niet meer lopen dan doet hem volgens mij alles zeer. Geloof niet dat ik mijn hond al eens heb betrapt op het bevuilen van kitespullen.
|
|
|