Na het lezen van dit topic
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=41933.msg588974;boardseen#new begon ik te denken: Ja shit het is wel verdomde handig om te weten wat je in zo een situatie moet doen.
Als je begint met kiten is het aardig vanzelfsprekend dat je niet kunt kiten zonder vlieger, board, trapeze, bar en lijnen. Vervolgens kom je hier en daar wel wat algemene dingen tegen zoals op het begin van dit topic staat omschreven. Maar ik begon na te denken over de dingen die minder vanzelfsprekend zijn. Zo kom ik dus eigenlijk nooit tegen wat je inderdaad moet doen als er een heli boven je hoofd hangt en je wilt aangeven dat je oke bent, zoals in dat topic over Wassenaar staat. (gestressd zwaaien zou dan wel betekenen dat je gered wilt worden?
) Ook lees ik verder bijna nergens dat het wel verdomd handig kan zijn om een mes bij je te hebben. (Gelukkig heb ik die ook wel). Maar zijn er nog meer van dit soort weetjes en is het misschien handig die in dit topic te vermelden? Of misschien dat het wel op de site staat maar ik gewoon niets van de zoekfunctie begrijp.