martijnc
|
Heb al 4 maanden mijn gaastra pomp die werkt nog perfect
|
|
|
El Banditos
|
jep hier hetzelfde, een gaastra pomp werkt top en een psi metertje erop
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ligt toch meer aan je techniek denk ik....ik sloop al 5 jaar geen enkele pomp..of het nu een Best, Flexifoil, Naish of Bristol pomp is...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kite nu negen jaar totale pompschade 1. Duszz, ik weet niet hoe jij pompt, maar misschien ligt het aan je techniek.
|
|
|
loopa
Geen avatar
|
zo te horen zal het mijn grenzeloos enthousiasme wel zijn
|
|
|
El Banditos
|
probeer anders is je handen meer naar het midden te houden, dan komt er minder druk op de hendels en blijven deze misschien wat langer leven bij
|
|
|
martimor
|
heb er ook al 1 weten te slopen, geen geduld denk ik hou hem nu idd ook meer in het midden vast. en ik zorg dat ie op een egaal stukje grond staat. toch weer een minuut of twee minder kiten, maarja
|
|
|
Runaque
Geen avatar
|
Ik heb afgelopen weekend ook een hendel van mijn pomp gesloopt, pomp is wel geen bekend merk, als het al een merk vermeld. Ik denk dat ik me een van de maanden toch een degelijke pomp ga aankopen met drukmetertje op, altijd handig lijkt me.
|
|
|
heelside_harold
|
Ik doe al 2 jaar met dezelfde pomp en die doet het nog steeds
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
ik heb er één gekocht bij perry voor 12,50 en die werkt perfect. gebruik hem nu al een tijdje en er is niks mis mee
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wat ook goed werkt is een Duitse medekiter vragen je vlieger op te pompen met zijn eigen pomp........ javascript:void(0);
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wat ook belangkrijk is, is dat de pompstang (damn wat een raar woord van aluminium is. camping pompen zijn vaak volledig van kunsstof en zijn zo kaduk
|
|
|
martin 404
Geen avatar
|
Ik had eerst ook nooit problemen, maar de laatste tijd val bij mij ook elke pomp uit elkaar. (de meeste daarvan zijn tweedehands en flink gebruikt, maar toch)
|
|
|
Allard
|
3 jaar North pomp met meter, klein scheurtje in het huis, Ducktape. Pompt nog goed en lekker soepel..............
|
|
|
NZkiter
|
Enne, niet die kite met 1 hand vasthouden en de ander pompen, gaat ie ook snel stuk van. North pomp hier voor alweer een klein jaartje, zonder problemen.
|
|
|
Runaque
Geen avatar
|
3 jaar North pomp met meter, klein scheurtje in het huis, Ducktape. Pompt nog goed en lekker soepel..............
Professioneel hersteld Waar ducktape al niet goed voor is.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Altijd met 2 handen pompen en op een redelijk vlakke ondergrond. Vervolgens pomp met alluminiumstang en je hebt nergens last van. Voor het behoud van je slang kan je het beste deze erafhalen.
|
|
|
Morres
|
volgens mij zijn de gaastra, caution en cabrinha pomp het beste(en wss hetzelfde?) Die van naish en SS zijn volgens mij ook prima, alleen KLEIN!!! Zolang je een alu. shaft hebt, zijn ze meestal prima. Die van de bristol die ik ooit gekocht heb was ook goed. Maar heb nu toch altijd nieuwe gaastra pompen
|
|
|
Idefixe
|
die drukmetertjes gaan bij de meeste pompen snel kapot hoor. Cabrinha en Gaastra pompen zijn inderdaad wel ok! Jammer dat ze tegenwoordig echt veel gejat worden: @ Mirns 1 keer een los liggende pomp en 2 keer een pomp UIT DE TAS gejat.........
|
|
|
Morres
|
als je niet met de pomp smijt blijft de meter wel heel.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Naish ook prima en groot!!
Deze zijn er dus in verschillende maten..............en idd na het pompen gelijk opbergen en slang eraf halen...
|
|
|
Vinni
|
volgens mij zijn de gaastra, caution en cabrinha pomp het beste(en wss hetzelfde?) Die van naish en SS zijn volgens mij ook prima, alleen KLEIN!!! Zolang je een alu. shaft hebt, zijn ze meestal prima. Die van de bristol die ik ooit gekocht heb was ook goed. Maar heb nu toch altijd nieuwe gaastra pompen SS heeft tegenwoordig ook grote pompen. Die kleintjes maken je kapot als je een 15 op moet pompen Ik doe nu al jaren met dezelfde pomp. Heb er 1 keer een gesloopt, was een SS pompje die ik richting mijn tas gooide. Kwam net met het handvat op de grond en brak af Sinds dien heb ik een North pomp. Ooit bij een 7m² fuel uit 2004 afgedrongen die drukmetertjes gaan bij de meeste pompen snel kapot hoor. Cabrinha en Gaastra pompen zijn inderdaad wel ok! Jammer dat ze tegenwoordig echt veel gejat worden: @ Mirns 1 keer een los liggende pomp en 2 keer een pomp UIT DE TAS gejat.........
Ik heb nog wel een gaastra pomp voor je liggen Ooit een keer als laatste bij Horst mee genomen. Ook na bericht op de fora heeft er nooit een eigenaar zich gemeld.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Heb zelf ook de SS pomp en die is gewoon hetzelfde als de andere Groot met metertje en Alu shaft. Ideaal pompje en werkt nog steeds perfect.
|
|
|
TMK
|
Ik heb mn Caution pomp nog. Ik pomp tot ik erbij neerval, en doet het nog steeds goed. Al een heel jaar lang 30 pleuri, maar dan heb je echt wat. Imo heb je niet veel aan die meters. De LE moet gewoon kneiterhard zijn
|
|
|