Gerardo
|
helemaal top zeg!!! Lekker muziekje ook, krijg gelijk zin om te gaan. Is het vooral Noordzee?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Westerschelde dus vandaar de kleinere golven bij toch een 7/8 Bft wind.
|
|
|
vissie
|
Gaaf filmpje..Vooral met dat board neergooien. geweldig..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi gemaakt en locatie is ook erg mooi... Zon, wind, schepen, strand...wat wil je nog meer
|
|
|
|
martimor
|
ziet er top uit, iid lekker nummertje
|
|
|
martijnc
|
Stond aardig wat wind aan dat bord te zien xD
|
|
|
Lude
|
Gaaf filmpje..Vooral met dat board neergooien. geweldig..
Laatste shot is ook geweldig... "huh waar istie nou?"
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
lekkerrrrr. lache die bloopers, vooral die op 3;25.....zo herkenbaar. je vaart met hoge snelheid en dan net zo'n k*tgolfje waar je board in duikt en je knetterhard op je plaat valt.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
"Nuking" wind heeft daar een speciale betekenis... wel een lekkere spot (als het waait)
|
|
|
|
Micky
|
Top filmpje Nick...
|
|
|
Marko
|
Geweldig krijg echt direct de kriebels
|
|
|
Reflex
|
Thanx boys, zeker een super spot als het goed waait. Tevens zijn dat de dagen van de windwaarschuwing maar op Borssele is het dan altijd wat minder hard. De Bloopers moest ik erin laten ja. Die laatste was ik hem kwijt
|
|
|
bertvh
|
super gefilmd gasten, vooral veel air in! leuke spot trouwens maar heeft geen promotie nodig want word al gouw te druk
|
|
|
KappuhH
|
Toffe edit hoor! Ga zo door!
|
|
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ziet er goed uit reflex. Alleen nog even op statiefje filmen of als je dat al deed, beetje mee oefenen
|
|
|
Reflex
|
Het was op statiefje ja maar net na het kiten in je trui met 8bft en die kou filmen is niet bevordelijk voor de trillingen
|
|
|
|
Reflex
|
After Effects en dan Sony Vegas (aangezien ik wat problemen had met Adobe Premiere).
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is het deze ??? nr 9 en is hij in het Nederlands of deze Portable Sony Vegas Movie Studio Platinum 9.0a Is het een makkelijk of moeilijk progamma ???
Sony Vegas Pro9 is het ultieme en complete pakket voor video- en uitzend-professionals. Hoewel Vegas Pro niet voor beginners is, biedt het wel handleidingen die stap-voor-stap uitleg geven over de verschillende taken. Dit programma biedt superieure bewerkingstools voor standaard of hoge definitie:
|
|
|
|