Dankzij jullie ben ik gemotiveerd om telkens weer wat nieuws te uitvinden. Jullie mening doet er dus toe bij mij.
Nu heb ik een board, waarmee ik eventueel langs de fabrikanten wil gaan. Punt is wel; het is in bamboestengels uitgevoerd, dus wel hip en trendy en eco, vind ik, maar zo`n onregelmatige natuur-stengel ziet er natuurlijk niet zo strak uit als in strak carbon.
Maar, als ik dit board maak met carbon, wat ik heb gedaan, dan is het board niet 3.7 kg all in, maar bijna 5 kg. Bovendien is carbon duur, en bamboe kost niks.
Het board heeft i.v.m. eco, slechts 500 gram epoxy nodig, en boven en onder slecht 2 lagen van 160 gram glas.
De verdere technische gegevens zijn te vinden op de zelfbouwsite, maar moddermannetjes, laat dit item graag hier staan, want dit gaat niet om bouwen, maar om een opinie, dus heb ik veel kijkers nodig, en die komen niet op de zelfbouwsite.
Het gaat mij dus effe niet om het technische, wat jullie mening betreft, maar om de looks, en of je daar dan ook zeg maar 500 euro voor zou betalen, om het effe concreet te maken.
Dus komt er een foto van mijn board, ondanks bezwaar van een fabrikant (kwam niet met een concreet voorstel, sorry jongens). Foto geeft overigens niet zoveel geheimen weer.
Hierbij nodig ik meteen alle fabrikanten uit, om met mij in contact te komen. Ik zal dan volledige openheid van zaken geven, met alle ervaringen en meetgegevens over dit type board. Testen is ook gratis. Dit contact wordt echter wel per camera opgenomen, en mochten de zaken zich dan verder niet eerlijk ontwikkelen, dan komt het filmpje op dit forum, you-tube, Nova, Reporter en Zembla (evt. het acht uur journaal
. En in deze; `I`m the Judge".