wazzaah
|
Tom is zowat een duitser Wind = knallen hier, geen wind = chillen op t KBO
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik heb de pest aan dat eiland gekregen toen ik er 3 dagen ben geweest. Wind Wind en nog eens wind. Gek werd ik ervan. En dan heb je nog die spots Gold en Gruner brink. Bah wie wil daar nu kiten.Ben blij dat ik in in Nederland woon. Hier hebben we teminste noordenwind van 8 knopen.
@ Tom Ziet er goed uit met pinksteren. Maar pas op met inhalen op de duitse autobahn. Inhalen kost je een godsvermogen van wel 20 euri. have fun mocht je gaan. Mocht het het laatste weekend van mei woeien dan ga ik er heen.
|
|
|
jitze
|
Hopelijk komt er nog wind voor een paar mooie dagen Workum/Mirns. maar als het echt niets word, waar het nu wel op gaat lijken dan moet ik er ook maar even over nadenken om m'n koelkast op wielen naar dat walchelijke eiland te rijden.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik moet even kijken, ik ga er niet alleen heen rijden. Maar opzich is het wel een goede optie. Ben toch mooi 3 dagen vrij.
|
|
|
jitze
|
@PS. is het nog een optie om dan op de geitenwollensokkencamping te gaan staan? Deze camping is stukken goedkoper, op Wulfener komt dat voor ons op 17 euro/nacht, en op wermarkelsdorf komen wij op 7,5 euro/nacht. dit scheelt behoorlijk, of regel jij weer het special kitehigh-tarief?
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga wel lekker half juni naar Fanø denemarken groot kite evenement en dikke woei altijd daar. parkeren op het strand je auto want het is openbare weg en pompen maar
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
ik ga wel lekker half juni naar Fanø denemarken groot kite evenement en dikke woei altijd daar. parkeren op het strand je auto want het is openbare weg en pompen maar
Loop nu niet elke keer te zeiken over Fanø als het over Fehmarn gaat!
|
|
|
Idefixe
|
gewoon lekker een kitecamp ofzo die kant op organiseren ( in een eigen topic dan )
|
|
|
Sandro
|
Als het in NL niet gaat waaien en zaterdag op Fehmarn is goed rij ik ook die kant op met mijn broertje.Nu lang genoeg op het droge gestaan!!!
|
|
|
Sandro
|
Voorspellingen zijn nu niet al te best......
|
|
|
Swiftenaar
|
ook zin om daar weer keer heen te gaan.. zowiezo de volgende cap en misschien binnekort een lang weekend! met Pinksteren zit ik denk ik op KBO te zonnen, dus veel plezier daar gasten!
|
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Wij gaan a.s. zondag met 7 man ook die kant op, op welk strand zijn jullie te vinden Tom?
|
|
|