Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
De wind in Borssele was heel goed trouwens voor een grotere maat. 14-15 knopen, vlagen tot 18. Heel mooi windje was het. Nouja, heb thuis m'n winterbanden er maar ondergezet en de remblokken vervangen. Ben ik van dat gezeik ook weer af
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Mannen, stuur marijtje even een pb om haar een fijne kite vakantie in Brasil te wensen
|
|
|
Faxie
|
Ik denk dat ik maar eens lekker vrij ga vragen voor woensdag en naar Rilland ga.
Getij is heel gunstig in ieder geval, en tot nu toe lijkt de wind ook mooi te zijn.
|
|
|
gijs1234
|
Blij dat ik gisteren toch geweest ben. Wat een superdag op Oostvoorne. Was als eerste op t strand, op het gemakkie klaargemaakt, toen kwamen er een paar andere kiters. Kite omhoog en een half uurtje lekker alleen gevaren. Knoopje of 22/23 schat ik, perfect voor de 10m. Na uurtje of twee werd het hoog water, snel spullen veilig gelegd en uurtje gekite in een een supervlak poeltje , heb nog wat opnames gemaakt, ben nu filmpje aan het maken. Echt een superdag al met al.
|
|
|
|
|
|
gijs1234
|
strak ge-edit filmpje wordt bij na Pathe kwaliteit Tnx wat een Apple en een beetje software al niet kan doen.. Van het weekend weer is natte voeten halen Paul, zo koud was het niet
|
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
Hee strak filmpje Gijs!!
Ben terug van 3 weken Bali!! Geen wind maar wel lekker warm!!
Is t een beetje te doen met de kou, of valt t allemaal wel mee? Wie is erbij dit weekend ?
|
|
|
gijs1234
|
Ik ga t weekend 1 dag kiten, ff kijken wat de wind doet. Tja koud, IK heb het niet koud . Het water is best fris aan het worden, maar zaterdag stond er gewoon nog iemand op de blote voetjes.. Het is vooral koud als je uit het water komt, dikke jas meenemen helpt al veel, het is nog prima te doen met je wetsuit.
|
|
|
Faxie
|
He bah, de 8 meter was gecrashed op het water vol op de LE, en is uitgescheurd van de LE tot de TE niks zeg.... kite was nog zo goed als nieuw, en voor zover ik weet zaten er geen gaatjes of scheurtjes in. Daar had ik 'm de laatste keer nog op gecontroleerd... Nouja, hij is opgestuurd naar een reparateur, en hopelijk volgende week weer terug. Nu maar hopen dat het 11m weer is dit weekend hehe
|
|
|
paul56
|
voor alsnog is mijn plan a.s. zaterdagochtend te gaan kiten. Moet wel weer begin van de middag thuis zijn, want er komt visite. Jeroen heeft andere plannen. Dus er is eventueel ruimte in mijn auto. Maar hou er rekening mee, dat ik niet TE lang blijf.
|
|
|
paul56
|
He bah, de 8 meter was gecrashed op het water vol op de LE, en is uitgescheurd van de LE tot de TE niks zeg.... kite was nog zo goed als nieuw, en voor zover ik weet zaten er geen gaatjes of scheurtjes in. Daar had ik 'm de laatste keer nog op gecontroleerd... Nouja, hij is opgestuurd naar een reparateur, en hopelijk volgende week weer terug. Nu maar hopen dat het 11m weer is dit weekend hehe klote voor je. Dekt je verzekering het?? Bij Jeroen wel.
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Heel vet filmpje idd, very nice! Wellicht as zaterdag met droogpak .
|
|
|
Faxie
|
Kite is niet verzekerd. Maar de reparateur had laatst ook zo'n geval, en dat kwam op 100,- uit.
Dus ik ga d'r van uit dat het nooit meer dan 200,- zal zijn.
|
|
|
gijs1234
|
Paul zatrdag morgen zie ik ook wel zitten. Hopen op 6m weer X zandmotor proberen?? Kunnen we carpoolen.
|
|
|
paul56
|
Prima, ben benieuwd naar de zandmotor Maar..... carpoolen?? Zandmotor is toch net onder Den Haag. Dan zou ik rijden: dordrecht-r'dam-kijkduin/ter heijde. Of we moeten ergens onderweg P+R afspreken
|
|
|
gijs1234
|
Paul ik rij gewoon wel zelf, kan ik altijd nog wat langer blijven Ff van een ander topic gepikt : Parkeren zandmotor Machiel Vrijenhoeklaan bij de draailus voor de Roompot Uurtje of 9 daar?
|
|
|
|
Faxie
|
Ik kijk de wind even aan, en even afwachten of m'n kite dit weekend al gerepareerd is. Misschien ga ik naar de Brouwersdam. Zal eerder zondag dan zaterdag worden.
|
|
|
stefan-fone
|
zijn er nog mensen die morgen naar oostvoorne gaan?
|
|
|
gijs1234
|
zijn er nog mensen die morgen naar oostvoorne gaan?
West Noord West is op Oostvoorne niet echt lekker..
|
|
|
Bularoo
|
waarschijnlijk morgen om 10 uur bij de zandmotor. dit keer wel met schoentjes
|
|
|