|
stefan-fone
|
zijn er nog mensen die morgen naar oostvoorne gaan?
West Noord West is op Oostvoorne niet echt lekker.. Thx voor je reactie.ga dan ook naar de zandmotor
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Hai Stefan, Heb je waarschijnlijk gezien met je F-one (blauw wit ?) Ik was met de groene Ozone (er waren er 2) en de neopreen cap
|
|
|
helium
|
Hoe was het Paul (en Gijs natuurlijk)?
|
|
|
paul56
|
Super mooie spot. Heerlijk vlak water. Ik was er met Gijs vroeg om ca. 9:30 op het strand. Lekker met de 10 gevaren. Tegen 11-en werd het wat drukker. Maar daarvoor ongecompliceerd kunnen varen en ook nog een zeehond gezien Die daar lekker lui naar de kiters lag te staren. Na een tijd kreeg ik wel super koude handen. Vooral het bodydraggen, trekt de temperatuur omlaag. Met de wetsuit verder totaal niet koud gehad. Dus de aanschaf stel ik nog even uit. Ga waarschijnlijk wel dry-gloves en dry-shoes aanschaffen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Borssele was niet denderend... Wind was nogal vlagerig, en het was een flinke klotsbak.
Er waren 3 man op het water toen ik kwam, maar die waren tezamen gekomen en vertrokken na een uurtje ofzo. Dus ben ik ook maar vertrokken.
Morgen ga ik naar Vrouwenpolder of Brouwersdam, maar ik kijk eerst even bij Krabbendijke.
|
|
|
Yoram
|
@Stefan, aangenaam nog!
@Paul, waarschijnlijk heb je mij gezien met een blauw/witte Tres ;-), was helaas net wat te weinig om er iets uit te toveren. Stefan was volgens mij met een zwarte kite B4?
|
|
|
paul56
|
@Stefan, aangenaam nog!
@Paul, waarschijnlijk heb je mij gezien met een blauw/witte Tres ;-), was helaas net wat te weinig om er iets uit te toveren. Stefan was volgens mij met een zwarte kite B4?
OK, dan heb ik jullie scherp Met de 10 ging het super!
|
|
|
stefan-fone
|
@ paul...ik heb jou wel gezien ja,ik was met een zwarte b4.10m waarschijnlijk heb je me nog wel gezien lag zo nu en in het water:P (beginner;))
@yoram,ook aangenaam.
|
|
|
|
|
gijs1234
|
Hij was lekker Paul Faxi, mss moet je eens met ons mee gaan, laatste tijd alleen maar topsessies
|
|
|
|
Yoram
|
Haha volgens mij vaar ik nog langs op 1.28
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Heren,
Ook al hebben we het nu nog volop over droogpakken en (hand)schoenen:
Wie voelt er wat voor om in de periode van maart t/m mei, een weekje naar bv. Fuerteventura te gaan? Heb even snel gekeken en dit hoeft helemaal niet zo heel duur te zijn. Voor circa € 200 p.p. zit je er al een weekje, incl. vlucht en studio/ appartement (excl. eten & drinken natuurlijk). Prijs onder voorbehoud uiteraard.
Het kan aan mij liggen maar wie droomt er nou niet van mooi weer/ strand/ warm/ blauw water zonder wetsuit?! Er zijn vast menig mensen die hier al over mee kunnen praten? Paul, Gijs, Marijtje?!
De reden dat ik hier nu al mee kom is erg simpel: inplannen jaarrooster 2012!
Wil ons topic 'Kiters omgeving Breda' natuurlijk niet in een 'kite vakantie' topic veranderen maar alleen even de mogelijke animo peilen..
Laat u horen!
|
|
|
paul56
|
Hoe verleidelijk het ook is, maar de (eigen) zaak laat het niet toe Geen personeel om de zaak aan over te laten en ik kan niet de voordeur dicht doen
|
|
|
|
|
|
helium
|
Ik heb al weken zin om te gaan maar het is F!#@k`n druk voor de kerstdagen met m`n werk. Krijg het idee dat ik alle topdagen begin te missen met al dat gewerk. Het weekend misschien???
Even iets heel anders......... Mijn oom en tante hebben een huis in Fieberbrunn O`rijk. Ik ga hier al 5 jaar naar toe maar dit jaar zijn er weinig gegadigden, ik wil zeker wel nog even weg! Het ligt aan de piste met een eigen verdieping,9 slaapplaatsen, eigen keuken/badkamer en shit. Ook de skipassen zijn een stuk voordeliger dan bij veel andere skigebieden. (1 week ca €190,00) Op 5min rijden is een terrein voor snowkiten gereserveerd Wie heeft zin in een betaalbare wintersport op echt een TOPlocatie?? Ben er nog niet uit wanneer ik ga, waarschijnlijk eind Jan, Feb of Maart
`maken we er toch een vakantie topic van`
|
|
|
Faxie
|
Zo m'n kite is gemaakt Zaterdag ga ik 'm ophalen in Zierikzee, en als de wind het toelaat rijd ik gelijk door naar de kust, hopelijk om 'm gelijk te testen. De schade valt heel erg mee moet ik zeggen; 87,50 Of ik vrijdag nog het water op ga zal aan het weer liggen.... moet niet te koud en te nat zijn nu.
|
|
|
stefan-fone
|
Als het zo blijft weekend weer naar de zm..
Meer mensen die erheen gaan?
|
|
|
|
|