|
stefan-fone
|
Zo als het er nu naar uit ziet ben ik er morgen:)
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik ga zaterdag naar de zandmotor. wel vanaf uurtje of 9 ivm de kerstverplichtingen.
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Aanwezig, rij met Thierry mee. Ben benieuwd naar de zandmotor.
|
|
|
|
|
|
helium
|
Iemand ook van plan zondag te gaan?
|
|
|
Bularoo
|
Ik ga morgen weer naar de ZM, vandaag ook geweest, maar was erg vlagerig.. 7m was dus wat weinig eigenlijk. maar 10 was niet te doen met de vlagen.. dus toch maar voor de zekerheid de 7 gevaren. Morgen met de 10 waarschijnlijk. Gaat lachen worden. Even kijken hoelaat ik er kan zijn. Gok 12-1 uur. Rijd vanuit Roosendaal en zou 1 iemand mee kunnen nemen. Rij maar een renault Twingo. Dus iemand met een klein boardje moet nog wel erbij passen
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Ik ga naar de Brouwersdam zaterdag. Zandmotor vind ik te ver.
Hoe laat ga je naar Brouwers? Welke plek, Kous, NH?
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Rob ik heb wel trek zondag heb een paar uurtjes de tijd, even contact houden, ga wel naar Playa. Heb jij trouwens wax voor de rits van je droogpak? Heb het met kaarsvet geprobeerd maar is echt een drama Vandaag nog ff op Playa geweest, was best lekker hoor ZW is top op Playa.. Zandmotor is alleen lekker met wnw naar nw, anders wordt het poeltje snel te klein..
|
|
|
Dutchy112
|
Rob ik heb wel trek zondag heb een paar uurtjes de tijd, even contact houden? Heb jij trouwens wax voor de rits van je droogpak? Heb het met kaarsvet geprobeerd maar is echt een drama Vaseline gebruiken voor de rits van je droogpak..
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Hoe laat ga je naar Brouwers? Welke plek, Kous, NH? Ik probeer er voor 12 uur te zijn. Ik moet om 11 uur in Zierikzee zijn om m'n kite op te halen, en dan rijd ik door. Ik weet niet hoe lang ik blijf plakken in Zierikzee.... Ik denk dat ik ter hoogte van Natural High blijf. Wit/zwarte Bandit Tres 11 of een zwart/bruine Bandit 4 8
|
|
|
Dutchy112
|
Hoe laat ga je naar Brouwers? Welke plek, Kous, NH? Ik probeer er voor 12 uur te zijn. Ik moet om 11 uur in Zierikzee zijn om m'n kite op te halen, en dan rijd ik door. Ik weet niet hoe lang ik blijf plakken in Zierikzee.... Ik denk dat ik ter hoogte van Natural High blijf. Wit/zwarte Bandit Tres 11 of een zwart/bruine Bandit 4 8 Zie ik je rond die tijd... vaar met groene C4
|
|
|
helium
|
Rob ik heb wel trek zondag heb een paar uurtjes de tijd, even contact houden, ga wel naar Playa. Heb jij trouwens wax voor de rits van je droogpak? Heb het met kaarsvet geprobeerd maar is echt een drama Vandaag nog ff op Playa geweest, was best lekker hoor ZW is top op Playa.. Zandmotor is alleen lekker met wnw naar nw, anders wordt het poeltje snel te klein.. Hoe laat zullen we afspreken op de Playa? Het is al weer veels te lang geleden.......... Ik gebruik troiwens ook vaseline voor de rits.
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Mannen, in het weekend teveel kerstzaken. Dus voor MIJ wordt het maandagochtend Wind is dan nog steeds TOP. Ik denk dat ik naar Playa ga. Iemand anders ook nog??
|
|
|
helium
|
Rob, dacht rond een uur of 10 zoiets? Kan door tot half 2 ongeveer.
Ben ik er ook rond 10en. Gezellig!!!
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Vandaag het laatste item gehaald om te kunnen gaan kite: een kiteboard. Het is een Xenon Rayo geworden (goede aanbieding en leuk om mee te beginnen). Wat ik me afvroeg...is het te doen om nu te "beginnen" met kiten i.v.m. het koudere weer? Ik heb een 5/3 wetsuit en schoentjes. Ik heb een tweedaagse cursus gehad maar ik verwacht dat ik de eerste paar uur toch wel aan het stoeien zal zijn.
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Vandaag het laatste item gehaald om te kunnen gaan kite: een kiteboard. Het is een Xenon Rayo geworden (goede aanbieding en leuk om mee te beginnen). Wat ik me afvroeg...is het te doen om nu te "beginnen" met kiten i.v.m. het koudere weer? Ik heb een 5/3 wetsuit en schoentjes. Ik heb een tweedaagse cursus gehad maar ik verwacht dat ik de eerste paar uur toch wel aan het stoeien zal zijn. gister ook nog in wetsuit geweest en was goed te doen. morgen weer in wetsuit. als je gaat zorg dan wel dat er ook mensen op het water zijn. mocht er iets fout gaan. zeker met deze koudere dagen. morgen zijn er op rockanje genoeg mensen, ga zelf ook nl
|
|
|