BdB
|
Playa:10:30 op het water met de 10 (Gijs, Rob en Danny ook). Tot ca. 12:30 HEERLIJK gevaren.
Het was aangenaam kennismaken, zal vaker dit topic in de gaten houden ook al kom wat oostelijker uit de provincie Mannen bedankt was een topmiddag Bart
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Het seizoen is weer geopend!
Heerlijk gevaren. Was weer gezellig, tot de volgende.
|
|
|
helium
|
Was idd weer ouderwets gezellig!!
|
|
|
|
kitertjuh
|
Ja Rob voor vogels!!!
Wandelen is ook goed voor de lijn Gijs, en wij Paul maar uitlachen met zijn ontiegelijk grote rugzak!
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Was gezellig afgelopen zondag op de playa Leuk om iedereeen weer even te zien en kennis te maken. Ik moest het wel van het zonnetje hebben want met de 9m heb ik nog wat extra kunnen lopen maar bij vlagen in ieder geval weer eens wat kunnen varen. Een leuke opening van mijn seizoen Tot de volgende x, helaas zal het deze week niets meer worden Goede hoop voor volgende week dan maar @Davy: veel plezier in fuerta! Ben benieuwd naar de foto's Laterrrrr...
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Komend weekend Vrouwenpolder of Brouwersdam denk ik Als die voorspellingen nou maar niet weer continu veranderen en het uiteindelijk net te weinig is allemaal..... ben het wel aardig beu ondertussen... SurfABC is optimitisch
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Surfabc: Vrijdag neemt de onstabiliteit nog verder toe en gaat de wind in het zuiden ook over de 20 knopen grens. De richting blijft tussen west en noord. Zaterdag wordt een bijna exacte kopie van vrijdag, aan zee zijn de golven echter nog een stuk hoger. Zondag minder wind, maar met 10-15 knopen langs de kust is het weerbeeld niet te vergelijking met dat van nu.
Dat ziet GOED uit. Vrijdagmiddag/-avond: kiten!! Zaterdag: geen tijd Zondag: kiten
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik zaterdag vd partij @ brouwersdam, vrouwenpolder of ouddorp...ga ik proberen om eens wat vaart te houden! Heeft iemand daar nog tips voor? Want vorige keer kon ik niet lekker aan één stuk door blijven varen...kan ook door de zwakke wind komen?
|
|
|
BdB
|
Dat ziet GOED uit. Vrijdagmiddag/-avond: kiten!! Zaterdag: geen tijd Zondag: kiten vrijdag en zaterdag helaas bij onze oosterburen, maar zondag wel weer zin om op het water te staan hou het in de gaten.. Donderdagmiddag nog mensen ergens te vinden?
|
|
|
|
Faxie
|
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik zaterdag vd partij @ brouwersdam, vrouwenpolder of ouddorp...ga ik proberen om eens wat vaart te houden! Heeft iemand daar nog tips voor? Want vorige keer kon ik niet lekker aan één stuk door blijven varen...kan ook door de zwakke wind komen?
Kan een combinatie wind/stroming zijn. Verder moet je natuurlijk sinussen als een gek.
|
|
|
Faxie
|
Nouja ik zag bij windfinder alweer gekke dingen gebeuren, dus ik wacht het maar weer even af. Vrijdag weet ik nog niet, maar zaterdag en zondag heb ik in ieder geval tijd. Als het aan mij ligt zit ik dan van 10 tot 8 op het water Even wat schade inhalen
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Zat en zondag heb ik jammer genoeg geen tijd. Vrijdag mischien vrij nemen hehe
|
|
|
|
|
|
Bularoo
|
ik twijfel, Voorspelling goed, maar alle windmeters zeggen nu 4 kn. Hoewel de vlag wel wappert op de webcam.. En vanavond is die volgens de voorspelling minder.. toch maar gokken op morgen..
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Lekker Paul, ben benieuwd naar de wind? Vanavond helaas op cursus, ik hoop op zaterdag Laterrrr
|
|
|
Jeffro
|
Lekker Paul, ben benieuwd naar de wind? Vanavond helaas op cursus, ik hoop op zaterdag Laterrrr Heb je enig idee naar welke spot je gaat? Ik zit zelf ook te hopen op de zaterdag.
|
|
|
helium
|
En, was het iets mannen?? Jammergenoeg te druk nu, zaterdag van de partij! ........ Hoelaat en met wie/waar ga je Marco?
|
|
|
Faxie
|
Ik ga ook zaterdag. Ik zit te denken aan Vrouwenpolder, of misschien eens Ouddorp proberen, iets minder aanlandig.
De Dam lijkt me te druk.....daar heb ik niet zo'n zin in....
|
|
|
Jeffro
|
Welke spot is eigenlijk het meeste beginnersvriendelijk van die drie Faxie?
|
|
|