ss rpm 2009

schets

Geen avatar

Augustus 06, 2010, 08:34:10
edit2Rapporteer  
is dit en goede beginners kite waar ik en tijd mee zou kunnen varen
en hoe zit het met deze safty system ?

alvast bedankt
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Augustus 06, 2010, 11:30:56
edit2Rapporteer  
Heb er zelf 2x mee gevaren.
Heb dus niet zo heel veel ervaring er mee..

Wat ik weet is dat ze er les mee geven bij Natrulhigh.
Goede saftey, herstarten gaat ook goed.

Lekker een kite om progressie mee te gaan maken, en kan je zeker nog lang mee kiten!:D

Hij stalt alleen wel snel (dat hij achter uit gaat vliegen) maar das te verhelpen door beetje te depoweren, en daar wen je wel aan.Smiley
ash

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 Augustus 06, 2010, 18:15:16
edit2Rapporteer  
Vaar de Rpm 2009 en 2010.
Vind het een geweldige kite, je hebt een aantal afstelmogelijkheden.
Als beginner kan je de kite zo instellen dat hij "langzaam" stuurt en meer depower heeft.
De safety werkt  uitstekend, echter heeft het 2009 model een pull down safety, wat ik persoonlijk niet fijn vind(je moet dan de quick relaese of je center safety naar je toe trekken om de safety te activeren).
Voor 2010 hebben ze het net andersom gedaan, dus een Push up safety , wat ik wel veel beter vindt.
Enige kanttekening aan deze kite is dat hij bij harde wind erg snel herstart als hij in het water beland is.
Als gevorderde vindt ik dit zeker fijn dat hij dan snel weer de lucht in is, maar als beginner kan ik me voorstellen dat dit iets te snel is.
Ik zou deze kite niet uitdrukkelijk als beginnerskite benoemen, maar als je snel de smaak te pakken hebt, kan je nog jaren vooruit met de kite.
Morres

Antwoord #3 Augustus 06, 2010, 22:54:51
edit2Rapporteer  
rpm is nou niet bepaald een instap-kite hoor.....anders zou youri zoon er ook niet mee kiten...
ocatane is meer de instapkite en voor 2011 de key hd
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.