Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@ bezemsteel. Rijbewijs gehaald dus Of kom je op de bezemsteel Nee hij gaat met Marc mee Correctie Nick, ik rij met Ramon mee. En daar rijd Ronald ook mee mee.
|
|
|
bitburger
|
M'n 7 meter hifi is nu blijkbaar lek Iemand een idee waar ze in regio zeeland spoed reparaties doen echt balen als ik hem niet voor fehmarn gerepareerd krijg
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Als je ff geduld heb ga ik ff bellen voor je. Bladder enkel lek of heb je een nieuwe nodig? Als hij enkel lek is kunnen we hem wel ff plakken.
|
|
|
Reflex
|
Ok, net contact gehad met Martin van Xwatersport en je mag hem langsbrengen. Vandaag of morgen. Lukt het dan nog niet dan kijk ik voor een nieuwe bladder.
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Heeft iemand wat meer info over de camping? Waar bijv? En wat er aanwezig is in de caravans?
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Net terug van de laatste voorbereidingen. Gisteren nog even een lekkere sessie geboekt: het water is daar nog errug koud!! Wind ziet er prima uit.
|
|
|
KiteOngoing
|
We zijn bezig om net als de vorige kitecamps voor de hele week weer een aantal Core kites en Carved boardjes te bemachtigen. Wil je ook proberen, neem dan even contact op.
|
|
|
Swiftenaar
|
heb er teveel zin aan! zo nog ff ramon bellen wat de plannen zijn wat gezamelijke heenreis betreft op komende donderdag op vrijdag nacht..
en vanavond nog even de 7m bar fixen en alles checken voor de wind van komend weekend.. word weer superrrr!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
heb er teveel zin aan! zo nog ff ramon bellen wat de plannen zijn wat gezamelijke heenreis betreft op komende donderdag op vrijdag nacht..
en vanavond nog even de 7m bar fixen en alles checken voor de wind van komend weekend.. word weer superrrr!
Joost, hierin staat hoe wij gaan rijden: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39685.0
|
|
|
|
Marko
|
Ik heb nog niks ontvangen ben wel benieuwd naar de adress gegevens en naar welke camping we gaan.
|
|
|
Reflex
|
Avond is nog niet voorbij hé Net terug van een heerlijke sessie, geef me ff tijd. Camping is zoals altijd Wulfener Hals.
|
|
|
Marko
|
hahaha oke je hebt gelijkt ik wacht af. Oke bedankt!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Als het goed is heeft iedereen het binnen.
Nick, stuur hem voor mij dan naar het goede adres. Ik heb niets gehad. Of het moet info zijn dat ik al weet.
|
|
|
|
Reflex
|
Ook ik heb niets ontvangen.....
Ik heb dit en jouw indeling van de caravan verstuurd naar het emailadres wat je zelf hebt opgegeven. (tip voor jou.. iets met ajax erin).
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Ja stom, ik zit natuurlijk thuis en de mail is naar mijn werk gestuurd.
Blij dat ik nog even een kleine maat kite erbij gekocht heb. Zondag rij ik niet naar de camping maar vanuit Nederland direct naar de Grunner Brink, die 25knp+ wil ik niet missen.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ bezemsteel. Rijbewijs gehaald dus Of kom je op de bezemsteel Nee hij gaat met Marc mee fly like hell, ik heb hem inderdaad!!! ben er wel blij om!! ramon belde mijn vorige week op, en die heeft me toen even overgehaald om ook maar lekker naar duitsland te gaan op dit moment ben ik ook blij dat ik toch mee ga. gr
|
|
|
Goonie
|
Ik durf bijna niet meer nu ik mijn pak nog niet heb. Die hangt nog op lauwersoog grrrr. Dat betekent dus als je iemand op fehrmann ziet met een blote piemel onder de trapeze bungelend een backloop kiteloop doet dan ben ik dat dus. Grrrrr
|
|
|
|