PeeWee
|
Bij de konijnen af, man!
Sterkte!
|
|
|
Pimp
|
Bij de konijnen af, man!
Sterkte!
Laat je oren maar niet naar Peewee hangen, hoor. Beterschap!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik had dan wel niet gezegd dat ik niet naar El-Gouna zou gaan maar dat heb ik vorig jaar ook gezegd. Begon steeds meer te kriebelen. Zeg nou zelf waar kan je nu nog 2 uur kiten in 1 week. Maarja nu is het dus echt gedaan met die gedachte. Ik hoop dat jullie 100% meer wind hebben als afgelopen jaar. dan kan je toch maar mooi 4 uur kiten. Moet denk ook niet meer worden op jullie leeftijd.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Richard, mijn voorbeeld...............helemaal goed man dat je meegaat. Hebben wij weer, heb je straks weer een kamer naast ons, kunnen wij niet slapen door dat gesnurk van je. Lekker een weekie niks doen, chillen in de zitzakken, wachten op wind, hamburgers vreten, kijken naar die heerlijke Hongaarse, 's morgens om 5 uur de wekker zetten, want stel dat we dan kunnen varen, iedere keer Jeroen zoeken omdat ie weer eens weg is en noem maar op. Gaat weer gezellie worden
|
|
|
Haring High Richardt
|
Richard, mijn voorbeeld...............helemaal goed man dat je meegaat. Hebben wij weer, heb je straks weer een kamer naast ons, kunnen wij niet slapen door dat gesnurk van je. Lekker een weekie niks doen, chillen in de zitzakken, wachten op wind, hamburgers vreten, kijken naar die heerlijke Hongaarse, 's morgens om 5 uur de wekker zetten, want stel dat we dan kunnen varen, iedere keer Jeroen zoeken omdat ie weer eens weg is en noem maar op. Gaat weer gezellie worden En Zo Is dat !!! Hoeveel nachies dat we weer thuis zijn John ??????
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gezellig richard dat je weer meegaat zal vast de snurk patroulle waarschuwen in elgouna dat je weer meekomt en dat ze vast meer hamburgers inslaan ach word gewoon heel gezellig weer super man
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
it lives i am alive he is there hij is er weer zondag effe los gaan john op muiderberg volgende week geen afspraken in de avond meer heb er genoeg van die crisis als die crisis nog langer duurd ga ik er aan onderdoor dus stoppen met die crisis kan er niet meer tegen dus kan als ie waait na het werk effe lekker los gaan
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zitten zeker alweer een paar martini's in hè Zondag ben ik van de partij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vermouth drink ik tegenwoordig inderdaad zit al een flessie in jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa typen gaat ook al moeilijker see je zondag hoor wel hoelaat je er naar toe gaat p.s heb je nou die deur al geschilderd
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
drankie slaat toe gaat naar bed nancy morgen jarig dus feesie see you zondag
|
|
|
TBK
|
drankie slaat toe gaat naar bed nancy morgen jarig dus feesie see you zondag
Nancy gefeliciteerd met je 50ste Sarah verjaardag en dat nog vele jaren mogen volgen. Een hele fijne dag toegewenst.
|
|
|
|
PeeWee
|
Nans (& Hans ) van Harte.
|
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hallo El gouwna badgasten Ik heb net geboekt Yesssssssss vluchtnr HV 0505 13.55 uur vertrek 18.55 uur aankomst Hugarda Uurtje of 7 op schiphol, om lekker te sjoppen ????? huh? ik had ook net voor mezelf besloten dat ik met je meewilde naar Tarifa, en wilde je vanavond mailen! Lekker dan.....
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ga je toch mee naar EL-Gouna. Ries. Lekker dan Had net een doos hamburgers en een BBQ voor je gekocht. Het zijn diepvrieshamburgers dus meenemen in het vliegtuig is ook geen optie. Ik zet ze wel op Marktplaats.
|
|
|
Giertje
|
Natuurlijk gaat Richard mee naar El Gouna. Daar kon je alles op verwedden. Die rakker heeft een ruggegraat als een gefileerde Haring. Maar het is wel goed voor een mooi filmverslag.
|
|
|
TBK
|
Ik stond vanmiddag net by Dreizen om om te boeken naar Tarifa, toen ze ineens een belletje kregen van HH dat ie een weekie naar El Gauwna wilde boeken. Jammer weer geen Tarifa, alweer met die Haringhapper naar El gauwna. Nou jou het mot maar en het is niet aars.
|
|
|