Beste mede-kiters,
K ben voor het komende seizoen opzoek naar een nieuwe kiteset. Ik kite nu 3 jaar en vaarde altijd met wat oudere kites en mijn ocean rodeo rise 2009. Een hele goede kite en veel mee geleerd.
Ik wil nu graag een stap verder. Voor het grootste deel wil graag meer tricks gaan leren. Ik kan een klein beetje unhooked tricks. Vind het ook erg vet om te cruizen (in de golven) en downwinders te maken. Ik zit nu te twijfelen om voor een echte C kite te gaan of toch voor een soort van variatie daarvan. K heb al heel wat reviews enz gelezen. Ik heb nu een aantal kites op het oog. Slingshot RPM, Ozone C4, Liquid Force HIFI. Ook ben ik nieuwsgierig naar de OR Razor, Naish Torch. North Vegas
Ik weeg 65 en me favo maten combo is 12-9. Ik heb nog een oude 7 north vegas die erg fijn vaart. Ik wil rond mei voor 3 maanden naar Tarifa gaan. K denk dat deze maten combo ook wel geschikt is voor die periode.
Nou wordt het bijna onmogelijk om al deze kites te gaan testen als ik ze in het begin van het seizoen wil gaan aanschaffen. Ik weet dat iedereen zijn persoonlijke voorkeur heeft. Maar kunnen jullie me hier jullie ervaringen en adviezen geven. En waar of bij wie ik het beste terecht kan voor de bovenstaande merken te testen.
Thanks,
Nick