|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Inderdaad zonde dat ze daar aan vast zitten. Helaas zal het wel weer veel met sponsoren en marketing te maken hebben. Maar voor het kiten in het positiefe daglicht is het niet echt een opsteker.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Gewoon kansloos. Een nk hoort een visite Kaatje te zijn. Dus ook als het gaat om veiligheid! Nu zal er vast wel een resqueboot varen, maar des ondanks geef je het slechte voorbeeld aan een héle boel mensen die beginnend zijn of misschien nog gaan beginnen.
|
|
|
|
kovdj
|
Ach, zoals zo vaak staat de sporter niet meer centraal maar de commerciële belangen...
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Wat ik ervan heb begrepen is het of dit weekend, of helemaal niet. Waarschijnlijk is alles al betaald en is de keuze tussen of het door te laten gaan en er met z'n allen het beste van maken.. of helemaal geen evenement.
Het is idd erg jammer dat er in het windraam geen geschikt moment was voor een NK, en het is ook jammer dat het windraam niet verlengd wordt / kan worden (zoals bij boven NAP wel gedaan is).
Ik denk dan beter iets dan niets.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Met aflandige wind en 14 knopen is het spektakel ver te zoeken natuurlijk. Mijn mening is windraam verlengen en deze overslaan.
|
|
|