Spoon
|
Mooie actie! Toffe gasten die ook nog eens meedenken ipv tegen werken
|
|
|
|
|
|
GlynD
|
Nice, dit is echt te gek! Heb m'n gear al bewerkt met een merkstift maar dit is de betere oplossing natuurlijk :-)
|
|
|
Lude
|
Goed initiatief!! Wel bijzonder dat ze bij de tips voor kiters zeggen dat het slim is om te oeffenen om je kite uitgehaakt op te laten.. Niet heel veilig voor omstanders als je hem dan los laat op het strand
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Goed initiatief!! Wel bijzonder dat ze bij de tips voor kiters zeggen dat het slim is om te oeffenen om je kite uitgehaakt op te laten.. Niet heel veilig voor omstanders als je hem dan los laat op het strand Had ik ook al gelezen, volgens mij is het bestand redelijk out-dated. Vroeger met C-kites die eigenlijk niet zo lekker controleerbaar waren was het misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar nu tegenwoordig wel. Misschien moeten ze een keer met de NKV in overleg om dit bestandje aanpassen. Ik heb overigens ook direct een sticker besteld.
|
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Misschien een idee om even het nummer van de KNRM erbij te zetten? Mij is/was dat onbekend maar dit nummer heb ik op hun site gevonden: 0900-0111. Nu nog ff in mijn telefoon zetten
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Misschien een idee om even het nummer van de KNRM erbij te zetten? Mij is/was dat onbekend maar dit nummer heb ik op hun site gevonden: 0900-0111. Nu nog ff in mijn telefoon zetten Das de verkeerde, deze moet je hebben voor op het water: 0900-0111
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Misschien een idee om even het nummer van de KNRM erbij te zetten? Mij is/was dat onbekend maar dit nummer heb ik op hun site gevonden: 0900-0111. Nu nog ff in mijn telefoon zetten Das de verkeerde, deze moet je hebben voor op het water: 0900-0111 True, ik had eerst de verkeerde
|
|
|
|
Langbeest
|
Top dit. Direct 2 besteld
|
|
|
Idefixe
|
en op je vlieger een stuk spinnakertape met daarop je gegevens kan ook geen kwaad
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Goed initiatief!! Wel bijzonder dat ze bij de tips voor kiters zeggen dat het slim is om te oeffenen om je kite uitgehaakt op te laten.. Niet heel veilig voor omstanders als je hem dan los laat op het strand Had ik ook al gelezen, volgens mij is het bestand redelijk out-dated. Vroeger met C-kites die eigenlijk niet zo lekker controleerbaar waren was het misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar nu tegenwoordig wel. Klopt helemaal Marc, dat was nog in de oude 2 lijns C-kite tijd. Zo heb ik het ook toen geleerd. En nog steeds is er wat voor te zeggen, want je hebt zo je bar los als het misgaat. Alleen ik raad het ook niemand meer aan met de hedendaagse kites. Ga gelijk zo'n sticker bestellen, wat een top initiatief
|
|
|
Morres
|
Als men een TAG had gemaakt welke je makkelijk mee kan nemen op een nieuw board/kite(sticker kan niet op kite.....niet over nagedacht dus) had ik er direct een besteld...gelukkig heb ik met stickers van een euro mn tel.nummer op mn board geplakt en mn kite is nog tagloos :+
|
|
|
|
Lude
|
] Klopt helemaal Marc, dat was nog in de oude 2 lijns C-kite tijd. Zo heb ik het ook toen geleerd. En nog steeds is er wat voor te zeggen, want je hebt zo je bar los als het misgaat. Alleen ik raad het ook niemand meer aan met de hedendaagse kites. Ga gelijk zo'n sticker bestellen, wat een top initiatief klopt.. Maar was dat niet alleen tijdens de waterstart? Volgensmij mocht je toen wel ingehaakt starten maar moest je uitgehaakt wegvaren. Wat marc zegt is het misschien wat om eens contact te zoeken en het wat meer up to date te maken. Back ontopic
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
had al via facebook gelezen (ik volg KNRM dat zouden er meer moeten doen) ingevuld en besteld, maar goed dat het ook hier onder de aandacht komt.
|
|
|
geloof68
|
Dat lidmaatschapsgeld is altijd al goed besteed en nu dus helemaal !
|
|
|