Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
holyfokamoly... Dit ziet er goed uit, is toch wel een verbetering tov de vorige... iig niet meer die achtelijke doorverbonden bridles met de stuurlijnen. Nu nog ff de eggie afwachten en kiekn of de nadelen (relaunch, bardruk) echt verbeterd zijn. Iig nu meer maten beschikbaar (alleen nog steeds geen 6m.. ) Nog zo vers dat de windrange tabel niet helemaal klopt... Qua shape een beetje een C kite, lijkt wel wat op de C4. Ben benieuwd!
Apart dat ze met zo'n shape komen met waar ze de kite plaatsen. Tegenhangers van deze kites zijn de Crossbow, Edge, Dyno, ect. en die zijn toch echt een stuk vlakker waardoor er meer hangtime en low-end uit te halen zijn.
Ziet er goed uit. Ze moeten wel de windrange wat veranderen, een 14m kan je van 18 tot 35kn varen en een 8m van 11 tot 20kn Even alle comments van het vorige topic hier geplaatst. Nu lijkt het meer een nieuws item. Aloha bedankt voor het onder de aandacht brengen van de nieuwe Nitro.
|
|
|
|
TBK
|
Nice !
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Terwijl sommige merken juist voor minder struts gaan, gaan ze bij de Switch Nitro toch voor 5 struts. Leuk en goed om te zien dat merken toch hun eigen weg gaan.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ben ook wel benieuwd. En inderdaad een heel andere shape dan de V1. Heeft nu op het eerste gezicht meer weg van de Element afgezien van de 5 struts.
Misschien wel een vervanger voor m'n kleine Bandit.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Marki Marc, thnx voor de switch naar nws.... Met meer foto's en design eeeeeeeeeeeennn nu een duidelijke windrange Kgloof dat zwart het handelsmerk van Switch aan t worden is
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wel jammer dat de 8 de kleinste is, een setje 7/10 of 7/9/12 is toch wel lekker.
|
|
|
Faxie
|
Nu zag ik dat Switch ook een QR code systeem heeft verzonnen om kites te identificeren.
|
|
|
TBK
|
Wanneer zyn ze te bestellen ? Iemand enig idee, zit te denken aan de 10 of 12m.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wel jammer dat de 8 de kleinste is, een setje 7/10 of 7/9/12 is toch wel lekker.
Kon met de 8 en de tien varen van 14 tot 35 knopen hoor.. Prima roch 2 kites quiver?!
|
|
|
@LaurenS
|
Nee lijkt me niks,als het harder waait dan 35 knopen om niet te kunnen kiten Hermie, kommaaropmetdie 6m2
|
|
|
FlyingHigh
|
Je hebt als gewoonlijk weer gelijk Peter. Ouwe Stormchaser
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Bij 35 knots begint het pas!! en dan lekker downwinderen yeeeehhhhhaaahhhhhh
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Onder kopje 'gallery' kun je nu meer + full screen pica's bekijken...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik vind hem echt mooi. Mijn handjes jeuken al weer om op die kop 'bevestigen' te drukken. Gelukkig zijn ze nog niet te koop.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Valt mij wel op dat met name vorig jaar heel wat gasten aan de Switch gingen, nu 1 jaar later zijn er ook al weer heel wat gasten er weer vanaf gestapt en naar een ander merk overgegaan. Spul ziet wel goed uit bei de wee.
|
|
|
Faxie
|
Valt mij wel op dat met name vorig jaar heel wat gasten aan de Switch gingen, nu 1 jaar later zijn er ook al weer heel wat gasten er weer vanaf gestapt en naar een ander merk overgegaan. Spul ziet wel goed uit bei de wee. Serieus?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Valt mij wel op dat met name vorig jaar heel wat gasten aan de Switch gingen, nu 1 jaar later zijn er ook al weer heel wat gasten er weer vanaf gestapt en naar een ander merk overgegaan. Wie dan? Los van een paar interne wisselingen (Nitro --> Element) varen allen die vorig jaar nog met Switch gekite hebben, er nog steeds mee...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wie dan? Los van een paar interne wisselingen (Nitro --> Element) varen allen die vorig jaar nog met Switch gekite hebben, er nog steeds mee... Wie dan Ja lekker net of ik iedereen bij naam ken Klaas. Constateer gewoon dat als je nu bijvoorbeeld op schel kom er volgens mij niet zoveel switch in de lucht hangt als voorheen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij is Peter de enige die zijn Switsies heeft weggedaan. Met name omdat hij ze te heftig voor sleuren en de kiteloops te extreem waren met dat ding. Voor de rest voeren er niet zoveel mensen met die kites op Schellie.
|
|
|
|