Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vorig jaar waren er ook meer winderige dagen om te varen , dus ook meer mensen te zien met een Switch. Maar Pablo, Beun, Hermie, Sjon en Peter zijn Switch tot nu toe trouw gebleven (ok, Beun is er dit jaar bai gekomme... ) Sjon viel dit jaar lange tijd weg met s'n voet, Pablo en Peter zijn meer op Wijkiki, dus je heb aigenlijk alleen Hermie gezien op Schellie... Beun is tenslotte of aan t werk of op vakanz met sien Nanz Nah ik zei het toch, ik zie veel minder switch kites in the air
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... nu 1 jaar later zijn er ook al weer heel wat gasten er weer vanaf gestapt en naar een ander merk overgegaan. Ik lees hierboven iets anders... je lijkt wel uit Den Haag te komen... sta je ook ergens op de lijsten??
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nou daz duidelijk een verschuiving van freeride naar freestyle: meer C kite en dieper in het windvenster gevaren Daar was toch de Combat voor?? Of wordt die er in 2013 uit gef lessenlikkerd Hoop dat er betere filmpjes komen, want met soon mateloos irritante flipperkastgetriangelmelodie op de achtergrond schakel je al snel uit... en eindelijk op 1:25 zie je iemand oldskool springen en niet als een ík weet niet wat ik wil' 3x lingsom of 2x rechtsom met een hupje... alleen al vermoeiend om er naar te kijken. Ga dan gewoon wakeboarden Hopelijk wordt dat ook eindelijk eens een keer gewipt in de hogere juryclasseringscriteria bij de kitewedstrijden
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nou Frank, dan kun je toch nog voor EG je bestelling in ontvangst nemen... Gefliciteerd man, je bent weer de 1e... heheh Welke maten heb je genomen??
|
|
|
DennisG
|
Nou daz duidelijk een verschuiving van freeride naar freestyle: meer C kite en dieper in het windvenster gevaren Daar was toch de Combat voor?? Of wordt die er in 2013 uit gef lessenlikkerd Hoop dat er betere filmpjes komen, want met soon mateloos irritante flipperkastgetriangelmelodie op de achtergrond schakel je al snel uit... en eindelijk op 1:25 zie je iemand oldskool springen en niet als een ík weet niet wat ik wil' 3x lingsom of 2x rechtsom met een hupje... alleen al vermoeiend om er naar te kijken. Ga dan gewoon wakeboarden Hopelijk wordt dat ook eindelijk eens een keer gewipt in de hogere juryclasseringscriteria bij de kitewedstrijden Op de website in de vergelijkingstabel geven ze nog steeds aan dat de kite meer voor freeride en race is en de Combat geschikter is voor Wakestyle en Freestyle. Hij ziet er trouwens wel vet uit!
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het zijn ook wel heeeeel verleidelijke prijsjes. He Peter hoezo nu weer de Nitro en niet de Element Denk dat ik zelf voor de Element zou gaan, lijkt me effe meer allterrain zeg maar
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ben benieuwd naar de vergelijking met de Element.
11 m Element en 8 m NitroV2 heeft wel een mooie overlap.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Voor de liefhebber heb ik nog een Combat 9 in de aanbieding. De tas is me te groot ;-)
|
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ik benijd je niet blue balls, true blue schijnt dat je bij de Nitro V2 daarom een blauwe en een rode versie hebt: Blauw voor de hardcore blue ballz en de rooie voor de softc0ckz... krijg je alleen maar lichtelijk rode exemplaren
|
|
|
Tim_GTS5
|
@loha welke kite kan niet loopen dan ?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@loha welke kite kan niet loopen dan ?
Oyoi 'blij C4man', Sjon en Peet vinden/vonden de Nitro V1 niet echt prettig loopen, omdat ie als een bezetene loopt en daardoor nauwelijks comfortabel is te noemen.... De 1 loopt nou ff wat makkelijker en aangenamer dan de ander. Peet en Sjon loopten met de 10 en de 8 en deze uit t filmpie doet t ff met de 14m... niet eggie niet de standaard maat Nitro V1 om mee te loopen
|
|
|
Tim_GTS5
|
De definitie loopen heeft hier een hele andere betekenis met die 14m dan bijvoorbeeld met 30knopen met een 8m.
|
|
|
@LaurenS
|
Pffff Klaassssss shhhhhhhhht
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Blij C4man, zoals je weet, ik laat me graag door jou de looples leren Wat zal die Nitro V2 toch een prachtige kite daarvoor zijn...
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Mooie kites voor weinig geld. Moet mijn 11 C4 nog vervangen. Dit is een intressante vervanger. Weet iemand hoe het met de low end van de combat gesteld is.
|
|
|