jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Einde van de 'Machiel Vrijenhoeklaan, Loosduinen, Den Haag' parkeren, duinen over en lekker lopen Als het meezit kun je met NW wind naar de spot varen. ben geen local, maar zo heb ik het een keer gedaan http://www.flickr.com/photos/zandmotor/7609466116/in/photostream/Op deze foto kun je dat laatste lusje van de Machiel Vrijenhoeklaan zien liggen. De ZM is trouwens gigantisch veranderd sinds de laatste keer (december 2011) er was
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
waarom zou je naar de zandmotor gaan? lagune is verboden... Ik ga er alleen hhen als er grote golven voorspeld staan
|
|
|
Kemperman
|
Veranderd in de zin van dat het een stuk kleiner is geworden?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Als je dan toch graag de tijd neemt....rij door naar Oostvoorne...altijd goed...
Lijkt in de namiddag/avond genoeg wind te komen...
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
waarom zou je naar de zandmotor gaan? lagune is verboden... Ik ga er alleen hhen als er grote golven voorspeld staan
M'n eerste keren vond ik het een prima spot vanwege het gebrek aan golven, verbod of niet. Laatste tijd ga ik gewoon bij de officiele spot bij Kijkduin, ondertussen maken die golven het wel interessanter wat mij betreft. En het is iets minder druk, hoewel het de vorige keer toch ook daar irritant druk was. Maar verder wat Jantjuuh zegt: naar het einde van de Machiel Vrijenhoeklaan rijden, duinen over en dan ligt een eindje zuiderlijker de Zandmotor. Het is hoe dan ook wel een flink eind lopen, dus zorg dat je niets vergeet want dan ben je weer een half uur kwijt..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nogmaals, de lagune is verboden! En mensen die geen ervaring hebben op zee met golven en stroming hebben er niets te zoeken!
|
|
|
ireen00
Geen avatar
|
de lagune...??? ik zag vanmiddag een stukje lijkend op een meertje....is dat de lagune...?? er waren namelijk verschillende mensen aant kiten... kan ik als beginner beter een andere spot nemen dan in de buurt van rdam....
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Op welke site zien jullie dan voldoende wind? Ik zie helemaal nergens in Nederland genoeg wind (Kom zelf uit Amsterdam en zie niets bij schellinkhout bijv en ook op oostvoorne niet bij windguru)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
de lagune...??? ik zag vanmiddag een stukje lijkend op een meertje....is dat de lagune...?? er waren namelijk verschillende mensen aant kiten... kan ik als beginner beter een andere spot nemen dan in de buurt van rdam....
jaaaaaaaaaa .......... autostrand, oostvoorne ...... topspot om te oefenen ........
|
|
|
Ed.
|
Oostvoorne autostrand, super gezellig, en vlak water zo ver het oog reikt Morgenavond een lekker windje maar waarschijnlijk wel met een ietwat aflandige richting
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Oostvoorne is alleen een pokke-eind lopen! Helemaal als je van die kitescholen af wilt komen...dan moet je nog ff een stukje doorlopen, maar dat is zeker de moeite waard! Voor de rest zoals de heren aangeven...heel vlak water en ideale beginnersspot! Morgenmiddag, dond middag & vrijdagmiddag ziet er goed uit voor beginners...
|
|
|
Ed.
|
Helemaal als je van die kitescholen af wilt komen...
Komen we weer uit op het dragen van de juiste uitrusting
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Autostrand is de bom... van daar uit meerdere kitespots al varend bereikbaar...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Alle plasjes op de ZM zijn niet 150m uit de kust en dus niet toegestaan. Verder kun je nergens staan erin, wat niet handig is voor een beginner.
Oostvoorne biedt die ruimte, veiligheid en sta diepte wel!
|
|
|
ireen00
Geen avatar
|
Oostvoorne lijkt me top, maar morgenavond niet haalbaar vanuit mn werk....what about zuiderstrand bij den h....k heb btw al.n week gekited op fuerta dus egt beginner kank niet zeggen....
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Wow een week. Ireen ik kite al anderhalf jaar hele winter door en ik ben zelfs nog een beginnert Edit: Niet dat ik niet kan kiten kan het wel degelijk doe ook al inmiddels springen en nog het 1 en ander maar still a beginner
|
|
|
|