Tim_GTS5
|
Naar de shop waar je hem gekocht heb en anders een mailtje of belletje wagen naar F-one.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tja dit zijn van die dingen die niet horen te gebeuren ook al is het materiaal zo oud vind ik. Je zal maar op 10 meter hoog zitten tijdens een sprong.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Kan altijd gebeuren... Materiaal fout, beschadiging en ouderdom. Allemaal redenen waarom het kan gebeuren. Helaas is het altijd vervelend en zoals in Marc zijn voorbeeld helemaal.
Maar even contact meteen shop of de importeur kan je meer duidelijkheid geven....
|
|
|
Matthijskite
|
Wie weet hoe ik de importeur heet en hoe ik ze kan benaderen/ bereiken. Dan ga ik het in ieder geval even proberen. Bedankt!
|
|
|
KITE-NZ
Geen avatar
|
Ik vaar al jaren F-one en heb een paar kleine dingen aan de hand gehad. Geen gezeur, gewoon een vervangend artikel gekregen. (chickenloop van de dos) Soms al uit voorzorg! (nieuwe bar bandit 4) ik heb indertijd contact gezocht via de website. De importeur alhier heeft me een mail gestuurd en een paar dagen later had ik een nieuwe chickenloop in huis. Met de complimenten van F-One.
Of dat voor de Dos bar ook gaat weet ik niet maar zoek contact met ze voordat je zelf iets nieuws koopt. Customer service van F-One is echt super. Hat is de moeite van het proberen waard. (Ik woon niet In Nederland dus misschien moet je wel via de shop, maar als ik jou was zou ik proberen direct contact te zoeken) succes
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Volgens mij werd hier laatst een 2e hands bar verkocht, en dan alleen de kale bar dus. Misschien staat hij d'r nog... ?
|
|
|
Iw@n
|
Vragen bij de shop of ze nog een oude bar hebben waar centerhole wel groot genoeg van is. Ik had hetzelfde met een northbar. Lijnen over gezet op een best bar en vaart weer prima
|
|
|