Tim_GTS5
|
Lijkt mij niet veilig meer , tenminste ik zou het niet meer vertrouwen als je in 7bft staat.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, dat is de eerste F-one bar die ik doormidden heb gezien Is volgens mij een 2008 of oudere bar? Goed schoonmaken en lijmen met epoxy. Maar ik zou er mijn leven niet meer aan durven wagen...
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Is inderdaad 2008 bar. Wel een beetje balen, lijnen zijn makkelijk te fixen maar dit is wel even lastig want andere vind je niet zomaar :S
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb nog zo'n bar liggen ...... in mijn tentschuurtje in Vrouwenpolder.... Misschien ben ik komend weekend daar ..... want dan is er wind ......(hoop ik)..... maar nu zit ik nog in Limbabwe .......ver van zee .....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geld moet rollen, denk ook aan de economie Balen inderdaad, misschien kan je verschillende shops opbellen of ze nog wat hebben liggen bijvoorbeeld.
|
|
|
Iw@n
|
Bar en centerhole opmeten en dan zoeken naar een willekeurige bar. Zo heb ik de lijnen van gebroken north bar over gezet op een best bar. Gaat prima
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helaas zijn barren los nog steeds erg duur. Toch zou ik hem compleet vervangen door een goede. Nu de temperaturen weer zakken wil je dit soort dingen echt niet meemaken (spreek uit ervaring)
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo, dat is de eerste F-one bar die ik doormidden heb gezien Welk merk is die bar overigens?
|
|
|
|
bluebit
|
was jij het die gisterenavond op strand Horst zijn bar doormidden wist te krijgen?
|
|
|
Gixxer
|
Jup, zat weer lekker mee..... Was wel het weer voor materiaal pech, waren er gisteren nog 2 met gebroken lijnen.
|
|
|
bluebit
|
ja, inderdaad. Waren overigens allemaal 9 meter kites die kaputt gingen. Ik had ook mijn 9 bij me, maar nadat ik jou zag, heb ik maar besloten van de zijlijn toe te kijken. Ik dacht in eerste instantie dat je lijnen geknapt waren.
wel tof dat een andere kiter direct achter je kite aanging om die iig nog te redden.
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Twee componentenlijm scoren in de Praxis (Karwei, Gamma whatever). Kies de meest sterke en vullende (ik gebruik grijsgroene). Maak beide delen vetvrij met thinner en schuur het op. Schoonmaken en voldoende lijm aanbrengen op beide delen. In elkaar zetten, fixeren (zorg dat het recht zit) en een dag laten drogen. Voilá, gaat nooit meer los !
Ow ja, durf je het niet aan dan heb ik nog wat nagelnieuwe bar stangen voor je liggen. Kaal maar met de bar-ends plus leaderlines voor de stuurlijnen. Ik heb nog Naish en een merkloze. Evt. ook depowerline en/of strap.
[edit] samengevoegd
|
|
|
Gixxer
|
En we kunnen het water weer op. Ik kon voor een zacht prijsje een bar overnemen van Limboblandit, is vandaag binnen gekomen Gelijk maar even opgetuigd @ Marcel, sorry ik had je bericht niet gezien, wel bedankt voor het aanbod. @ limboblandit, Thx voor de hulp.
|
|
|
Matthijskite
|
Eind goed al goed maar wil toch nog even kwijt dat ik het echt 'barre' slecht vind dat het zo vaak gebeurd. Twee maanden terug gebeurde mij precies hetzelfde met de bar van mijn vriendin. Ook Fone! Fone mail gestuurd en nooit geen reactie gekregen. JAmmer...
|
|
|