|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
21-12-2012
Iets met Maya's en t einde der tijden, voor wie er in doemscenario's geloofd in plaats van het aanbreken van een nieuwe periode van verlichting.
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
21-12-2012
Iets met Maya's en t einde der tijden, voor wie er in doemscenario's geloofd in plaats van het aanbreken van een nieuwe periode van verlichting.
Klets. We gaan gewoon verder in 22-12-2012. Ten onder noch de verlichting zal komen. Er komt meer wind, dat zeg ik u!
|
|
|
|
|
Nature
|
van mij mag de nieuwe wereld wel beginnen. Minder regeltjes en meer spots
|
|
|
chico
|
van mij mag de nieuwe wereld wel beginnen. Minder regeltjes en meer spots
Ja en gratis geld voor iedereen
|
|
|
ronny
|
Hey limbo en je heb er al zo weinig dagen op zitten
|
|
|
Bularoo
|
Gelukkig breng ik die laatste dagen dan door in kaapstad
|
|
|
|
Giertje
|
Ja we maken er nu wel grapjes over maar ik weet wel zeker dat dit gaat gebeuren en heb al mijn kites al op markplaats gezet. Van de opbrengst zuip ik me het kitesurf walhala in.
|
|
|
dolkie89
Logs: 0 | 4 uur
|
Ja we maken er nu wel grapjes over maar ik weet wel zeker dat dit gaat gebeuren en heb al mijn kites al op markplaats gezet. Van de opbrengst zuip ik me het kitesurf walhala in. dat vinden we dan wel weer terug in het topic marktplaats zooi......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
nog 21 kitedagen ............
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ga je jezelf van kant maken dat je zo stellig bent dat er over 21 dagen niet meer gekite kan worden?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ga je jezelf van kant maken dat je zo stellig bent dat er over 21 dagen niet meer gekite kan worden?
is dan misschien niet nodig .......... maar ik ben een optimist ....... " maybe in heaven, there is always twentyfive knots with al lot of sunshine ... who knows ....?"
|
|
|
Ocean-Limbo
|
nog 20 kitedagen ............
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wat voor sanctie kunnen we Limbo opleggen voor het prediken van verdoemenis wanneer zijn voorspelling niet uitkomt en we in 2013 meer kunnen kiten dan ooit tevoren?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat voor sanctie kunnen we Limbo opleggen voor het prediken van verdoemenis wanneer zijn voorspelling niet uitkomt en we in 2013 meer kunnen kiten dan ooit tevoren?
Mochten we de 22e gewoon wakker worden en het waait een beetje moet hij 4 rakjes in zijn blote kont varen...
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Mochten we de 22e gewoon wakker worden en het waait een beetje moet hij 4 rakjes in zijn blote kont varen... stel eerder een downwinder voor!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dan moet hij zijn bandit's verkopen, en doen we een kitehigh poll wat hij voortaan moet gaan varen - onvoorwaardelijk! Overigens wellicht dat hij nu al meer weet...zondvloed? Valkenburg aan zee? Duiken in de grotten?
|
|
|
Wimt
|
Je neemt mij niet serieus, Bandit, want ik gaf jou nog 10 dagen (nu nog 7), omdat je mij een 'Prutser' noemde
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dan moet hij zijn bandit's verkopen, en doen we een kitehigh poll wat hij voortaan moet gaan varen - onvoorwaardelijk! Haha, die houden we erin! (mocht er geen apocalyps komen dan he)
|
|
|