|
|
TBK
|
Ja, ja het begint al te naderen, ik reken er nog 32 want dan begint mijn vakantie al ! Is je nieuwe quiver al biinne n John ?
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Peter, heel veel plezier met Kitty in El Paradijso. Geniet er maar lekker een maand van. Tis jullie gegund. Greetzzzzzzzzz
|
|
|
|
|
TBK
|
Ach wat vervelend allemaal, dat we dit nou weer moeten ondergaan ! Wat wel heel vervelend is, we moeten s'ochtends om 8:10 uur al vliegen. Hoe laat moeten we nu gaan sjoppe, om een uur of 4:30/5:00 verzamelen of is dat te laat ! Op mijn klokkie made in El Gauwna is het nu 8:15, kans bestaat dat ie iets voor of achter loopt
|
|
|
Ride
|
We gaan gewoon shoppen hoor. Desnoods om 5 uur. Dan zijn die winkels al open hoor. Doet dat klokkie het nog. Ongelooflijk zeg
|
|
|
FlyingHigh
|
Heel veel plezier met je meissie in el Cumbucie Peet. May the wind be with you. Heb er vet zin in ! Lekker een maandje vrij. Dag na terugkomst cumbuco, gaan we lekker naar een huissie in Nerja, pal aan het strand. . Te gek plekkie voor papa, mama en de kleine. Kites gaan wss mee, want vorig jaar werd er ook een paar dagen gekite.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Nog 21 naggies en het feest kan beginnen. Behalve voor Ries. Die heeft pas weer feest over 28 naggies. Want dan is die weer thuis.
|
|
|
|
PieNO
|
Ik zie dat ze er weer een nieuwe atractie bij hebben. Kijk je wel uit Ries dat je met je dronken hases er niet uit donderd.
|
|
|
PieNO
|
Hebben we er een beetje zin an mannen. Tis hier nl een beetje stil in dit topic
|
|
|
Ride
|
Stilte voor de spreekwoordelijke storm mijn vriend. Nog 10 daagies en dan gaan we losssssss
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mannen mocht ik jullie niet meer zien en dat ziet er wel naar uit met dit weer, heel veel plezier daar aan de andere kant van de grote plas
|
|
|
FlyingHigh
|
Thanks Theo, maar gaan wij ergens heen dan(behalve naar de klote )
|
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo bedankt, hou jij het bankie in Schel ff een weekie bezet Denk dat ik maar te werk ga, kite zonder jullie is toch niks an
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
Cumbuco gangers , heel veel plezier en kitefun gewenst ! Doe Janneke en Roel maar de groeten
|
|
|
|