Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
nu al weer onduidelijk...is het nu een surfer of een kitesurfer. beide disciplines worden genoemd namelijk. afin, hopen dat het vals alarm is.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
in de laatste berichten lees ik dat het gaat over een vermiste kiter/litesurfer. Ze zoeken nu tussen Ouddorp/ Stellendam en richting maasvlakte.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Grote kale man die aan het kiten was, zijn maat staat op de Slufter te wachten. Er is al een kite aangespoeld op Ouddorp maar men weet nog niet zeker of deze van hem is. Hij word nog steeds vermist.
|
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
Is weer gevonden inmiddels
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Door de KNRM reddingboten zijn twee surfers aangetroffen nabij kust van Voorne. Eén persoon voldoet aan beschrijving.
De reddingshelikopter zorgt voor transport van de twee surfers naar het ziekenhuis. Daarmee einde inzet KNRM reddingboten.
Goed nieuws gelukkig!
|
|
|
|
|
|
djeverest
|
Ahoelwel het goed is dat ze zijn gevonden vind ik het nog verre van goed nieuws...
20:44
De zoekactie wordt afgeblazen. De ene surfer voldoet aan de beschrijving van de vermiste surfer. De identiteit van de 2e surfer is niet bekend. De persoon is niet aanspreekbaar. Beiden hebben ernstige onderkoelingsverschijnselen. Transport naar het ziekenhuis is nu het belangrijkste.
Alle eenheden worden bedankt en keren terug naar hun respectievelijke stations.
20:33
Op dit moment worden de gevonden surfers aan boord gehesen van de helikopter van NHV. Zij zullen worden overgebracht naar het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam
20:25
Een van de reddingboten van station Stellendam heeft twee surfers aangetroffen op ongeveer 9 kilometer west van de kust van Voorne. Een surfer voldoet aan de beschrijving van de vermiste surfer. Nog onduidelijk waar de tweede surfer vandaan komt. Beiden zijn buiten bewustzijn. Een van de helikopters zal beide surfers overnemen voor transport naar een ziekenhuis.
|
|
|
KiterHans
|
sterkte voor die twee
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Hoop dat het nog goed komt. ik zag een grote soort reddingsboot vreemd dichtbij voorbij komen op het puntje vanuit hvh of de havenmond. het was een hele rustige dag met bijna niemand op het strand en wel heftige condities.
|
|
|
SanderRotterdam
Logs: 0 | 34 uur
|
Lees net 1 bij bewust zijn en 1 buiten bewust zijn inderdaad te vroeg om echt te juichen maar wel klasse van knrm.
|
|
|
piede
|
Hoor net op het nieuws: ernstig onderkoeld overgebracht naar het ziekenhuis.......
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
waar zijn ze dan gestart (slufter?) en waar zijn ze dan heen gedreven, richting de brug? heeft niemand ze dan gezien?
|
|
|
robberthesp
|
Ai..fingers crossed dus nog even!
|
|
|
FlyingHigh
|
Complimenten weer voor de KNRM Waar zouden wij zijn zonder deze helden!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
1 was zeker op slufter gestart, ik voer ff langszij bij de kleine knrm boot om te vragen wat er loos was, het antwoord was: kitsurfer vermist, vertrokken van slufter, gemeld door z'n buddy op slufter. Het was toen al 45 min sinds de melding. Overigens ben ik een uur later van het water gegaan, ze waren toen nogsteeds aan het zoeken. Dit om aan te geven hoelang 1 van de vermisten in het water heeft gelegen... Echt een wonder dat ze ademend zijn aan getroffen. Nou nog duimen voor n goede afloop!!! @ Knrm en heli werkelijk waar, Petje af! In chop en ook grote golven en laaghangende zon, twee man in donkere pakken zien te vinden is heeeeel knap!!!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
dank eagle j. toch vind ik het vreemd dat niemand het dan heeft opgemerkt?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Heftig verhaal, hopelijk komt alles goed. Rond deze tijd zie je altijd veel nieuwe gezichting op de spot, vaak mensen die enkel in de zomer kiten en nu denken dat het wel weer kan. Het water is echter nog erg koud in vergelijk met de zomer dus hou daar rekening mee.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Het was vandaag toch noordwestenwind? waar zou die andere persoon begonnen zijn dan??
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
dank eagle j. toch vind ik het vreemd dat niemand het dan heeft opgemerkt?
dat over de knrm, vraag maar aan Richard. Die heeft me gezien.
|
|
|