Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat is precies toen ik weg reed! Ik zag de heli nog vliegen maar heb niets op het strand gezien...
|
|
|
|
kite2fly
|
Heel naar ongeval. Als ik het goed begrijp (was er niet bij) kite in deathloop, dwars door "trapleuning" op slufter, dijk op, door autoruit heen. De verwondingen wil ik het niet over hebben aangezien ik, of anderen die er bij waren, geen medicus ben en de familie dit ook kan lezen. Lijkt om iemand van 19 jaar oud te gaan. Zeer veel sterkte voor de familie en hopelijk krijgen we snel van officiele zijde wat positiever nieuws over de betrokken persoon.
|
|
|
|
|
geloof68
|
Gezien inderdaad. Zeer adequate reactie van een paar kiters. Top gehandeld!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Gezien inderdaad. Zeer adequate reactie van een paar kiters. Top gehandeld!
Wat gebeurde er precies of weet je dat ook niet? En hoe laat was het? Want ik heb een gele heli gezien toen ik op de Slufter weg reed maar ik heb boven niets gezien...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
z'n gezicht zal ik nooit meer vergeten, een 6-8 tal anderen ook niet. Ik hoop dat je nog leeft, je lag behoorlijk in puin poeier! 5 palen van de trap reling heb je gepakt 2 finaal afgebroken, 3 er uit gerost een spiegel een raam en een deur van een auto gekopt. Ik hoop dat je het verhaal ons na kunt vertellen, Heel heel veel sterkte aan je broertje (die er bij was) je familie... maar vooral voor je zelf!!
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Sjeee die palen dwars af??....dat meen je niet...wat een klap moet die gast gemaakt hebben dan. Heftig verhaal zeg. het gehele duin opgetrokken tot tegen een auto? hoe kon dit zover komen?... Hopen dat de jongen het er goed van afbrengt.
|
|
|
geloof68
|
Ongeveer 18:45 uur schat ik.
Kite2fly heeft het goed verwoord, Arend-Jan gebruikt iets minder tact.
|
|
|
Lionheart
|
Volgens de politie was het slachtoffer bezig om zijn kite klaar te maken toen de wind eronder kwam en hem mee de lucht in sleurde.
Heftig.
Veel beterschap.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Laten we hopen op een duidelijke uitleg van het slachtoffer zelf van wat er nou precies gebeurd is. Dan leren we er wellicht wat van en weten we zeker dat de persoon in kwestie OK is of wordt.
Klinkt in ieder geval erg heftig.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Hoe t kon gebeuren geen idee, iets fout gegaan met launchen, wat precies, is een raadsel, we, Ronny een aantal anderen en ik konden min of meer vastellen dat de lijnen niet waren gecross wired (dus stuur lijnen op bridels aansluiten en powerlijnen op stuurpigtails e.d.) helaas is de brandweer zo vriendelijk geweest op 3 vd 4 lijnen los te maken alvorens wij de kite van dichtbij mochten bekijken onder toeziend oog van de politie. vastaat is, dat de safety boven door een omstander is gereleased.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ongeveer 18:45 uur schat ik.
Kite2fly heeft het goed verwoord, Arend-Jan gebruikt iets minder tact.
Dan heb ik een andere heli zien vliegen, ik was namelijk rond kwart over 7 thuis dus dat kan niet. Sterkte aan de jongen, hopelijk kan hij het na vertellen!
|
|
|
joggli
|
Ik heb net een mail van de politie gehad, (omdat het mijn auto betreft waar ie doorheen is gegaan,) daar staat in dat bij aankomst in het ziekenhuis bleek dat de verwondingen niet levensbedreigend waren. Meer info betreffende het ongeluk staat er niet in, maar hij kan het iig wel navertellen...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik heb net een mail van de politie gehad, (omdat het mijn auto betreft waar ie doorheen is gegaan,) daar staat in dat bij aankomst in het ziekenhuis bleek dat de verwondingen niet levensbedreigend waren. Meer info betreffende het ongeluk staat er niet in, maar hij kan het iig wel navertellen...
Gelukkig maar, hopelijk hersteld hij snel.
|
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Koleruh! Pfff. Heftig! Goed om te horen dat de verwondingen niet levensbedreigend zijn. Sterkte man!
|
|
|
|
geloof68
|
Goede update inderdaad!
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Veel sterkte aan de jongen, zijn familie, en niet te vergeten de omstanders en het ambulance personeel. Hoop nog wat te kunnen leren zodra de feiten beschikbaar komen.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Gezien het poetische verhaal van Eagle Jan een groot wonder.
kijk een fan van mijn A journalestieke kunsten, maar zeker een sicke klappert gemaakt die gast. Gezien de schade.
|
|
|